با مبارزه روی تشک، لذت مبارزه و مدال ها بیشتر می شود/ جواب این همه سختی طلاست


ساعت: 19:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891294

قهرمان کشتی جهان گفت: وقتی حریف خوب باشد لذت مبارزه و مدال هم بیشتر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدهادی سروی قهرمان کشتی آزاد جهان از غیبت طولانی مدت خود در مسابقات و اینکه ماه ها پس از حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2021 در جام پیتلانسکی لهستان روی تشک رفته است، گفت: در این مدت دچار مشکل شدم. تا با تیم آزاد به آمریکا برود و آنجا بجنگد.تیم اعزام نشد. یک ماه قبل از بایرام اردوهای ما تا مسابقات لهستان شروع شد و من در آن تورنمنت روی تشک رفتم. به نظر من تیم ها برای جام جهانی امسال با آمادگی بیشتری خواهند آمد و با توجه به اینکه مدتی استراحت کردم و سپس آمادگی خوبی داشتم، با شرایط بهتری نسبت به سال گذشته به مسابقات می آیم و تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت. نتیجه سال گذشته. در بلگراد تکرار کنید.
وی درباره وعده های محقق نشده مسئولان در خصوص جوایز المپیک و جهانی نروژ گفت: قبل از المپیک مسئولان یک سری قول هایی درباره زمین و موارد دیگر دادند که تاکنون هیچ کدام محقق نشده است و فقط در حد وعده باقی مانده اند. یک سری جوایز که برای المپیک بود و مسئولان شهری و استانی قول داده بودند، بعد که از دنیا برگشتیم گفتند خسته نباشید و رفتند. تنها چیزی که می توان گفت این است که مسئولان به مردم قول می دهند و مردم فکر می کنند ما این جوایز را دریافت کرده ایم، اما اینطور نیست. البته واقعا نیازی به این وعده ها نیست، هم من و هم امیرحسین زارع تنها هستیم.
وی درباره حسی که سال گذشته روی سکوی اول جهان تجربه کرد، بیان کرد: وقتی نتیجه تلاشت را برای کسب مدال می بینی خیلی خوب است، این همه زحمت و سختی و دوری از خانواده جبران می شود. شما، و هیچ چیز بهتر از آن وجود ندارد. شاد کردن دل مردم عزیز مهمتر است و من فکر می کنم سختی هایی که می گذرانیم در مقابل آن چیزی نیست.
سروی درباره رقبای خود در مسابقات جهانی امسال گفت: بعد از مدتی دوری از مسابقات اخیرا به جام پیتلانسکی رفتم. بیشتر حریفان من آنجا بودند چون مسابقه دوستانه 2 کیل بود و آمده بودند خودشان را امتحان کنند. در حال حاضر فقط حضور حریف ارمنی ام مشخص نیست اما با بقیه دعوا کرده ام و آنها را می شناسم. البته وقتی حریف خوب باشد لذت مبارزه و مدال ها بیشتر می شود و دعوا و جنگ در وسط صورت می گیرد.
وی قاسم رضایی را پرچمدار کشتی در آمل دانست و ادامه داد: وقتی مدال گرفت به کشتی رفتیم. بعد از مسابقات جهانی نروژ، سالن های کشتی ما پر شد از بچه های دبستانی که می خواستند کشتی بگیرند. فردین هدایتی امشب با مربیگری عرب زاده در فینال جوانان جهان به مصاف هم می رود. خوشبختانه ارتباط خوبی بین مربیان و کشتی آمل برقرار شده است.
قهرمان وزن 97 کیلوگرم جهان که امروز (9 مردادماه) میهمان برنامه دایره طلایی بود، درباره تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی بلگراد در پایان خاطرنشان کرد: این آخرین اردوی پرفشار ما است که تا 2 شهریور ادامه دارد و اردوی بعدی که از 15 تا 16 شهریور است ادامه دارد، تمرینات سبک تر می شود. همه نسبت به تکرار نتیجه خوب سال گذشته ابراز همدردی می کنند. یکی دو نفر از بچه ها مجروح شدند و در تمرین شرکت کردند. همه برای رسیدن به بهترین نتیجه تمرین کردند. تنها جواب همه کارهایی که بچه ها کشیده اند مدال طلاست.

دیدگاهتان را بنویسید