کشتی کاپ متئوپلیکون برگزاری مراسم قرعه کشی 10 وزن مسابقات / حضور 5 نماینده ایران از امروز روی تشک مسابقات


ساعت: 09:11
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877715

امروز مراسم کشیدن 10 وزن مسابقات بین المللی کشتی جام متروپولیتن برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی ; رقابت های بین المللی کشتی جام ماتئو پلیکان، سومین دوره مسابقات بین المللی رنکینگ اتحادیه جهانی از امروز با حضور 7 وزن اول کشتی آغاز می شود. تیم منتخب کشتی کشورمان با 7 کشتی گیر در 6 وزن در این رقابت ها حضور دارد. قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

امروز (چهارشنبه):

در وزن 55 کیلوگرم که سه نفر حضور دارند، محمد حسینوند پناهی به صورت دوره ای با فلورین تیتا از رومانی و مکس نوری از آمریکا مبارزه می کند.

در وزن 67 کیلوگرم که 12 نفر حضور داشتند، سجاد ایمن طلب در دور اول به مصاف تیگران گالوستیان فرانسوی می رود و در صورت شکست حریف خود در دور دوم، به مصاف سانچو محمد جواد رضایی، دیگر نماینده کشورمان خواهد رفت. در دور اول استراحت کرد و در دور دوم به مصاف برنده جدال السید از ایتالیا و تورسن از نروژ خواهد رفت.

در وزن 87 کیلوگرم که 13 شرکت کننده دارد، حسین نوری در دور نخست به مصاف کوهوک عثمان کشتی گیر ترکیه می رود و در صورت پیروزی در دور دوم به مصاف کاسیدیس از سوئد می رود.

در دسته منهای 97 کیلوگرم که 18 نفر شرکت می کنند، مهدی بالی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ایگور آلوس دیگو از برزیل می رود و در صورت پیروزی در دور سوم این کشتی گیر را برنده خواهد شد. جدال ونکایتیس از لیتوانی و کلاشویلی به مصاف ایتالیا خواهد رفت.

فردا (پنجشنبه):

در وزن 77 کیلوگرم که 9 نفر شرکت می کنند، امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول به مصاف اولافسون از سوئد در دور دوم می رود.

در دسته منهای 87 کیلوگرم که با حضور 8 مبارز برگزار می شود، رسول گرمسیری در دور اول به مصاف کاتاراگا از مولداوی می رود و در صورت شکست این حریف در دور بعد، پیروز مبارزه وودز از مولداوی خواهد بود. ایالات متحده آمریکا و مافه زولی از ایتالیا برای مبارزه.

لازم به ذکر است مسابقات رده بندی و فینال هر وزن در یک روز برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید