با مربی جدید بارسا آشنا شوید

با مربی جدید بارسا آشنا شوید

بارسلونا که پس از شکست خانگی 1-0 این تیم مقابل رایووایکانو در هفته یازدهم لالیگا اسپانیا، رونالد کومان را اخراج کرد، اکنون به نظر می رسد تمرکز خود را بر جذب السد ژاوی، سرمربی فعلی قطر گذاشته است.

روزنامه کاتالان اسپورت که نزدیک به بارسلونا است، در اخبار فوری مدعی شد ژاوی و بارسلونا برای همکاری با یکدیگر به توافق کامل رسیده اند و انتظار می رود باشگاه کاتالانی امروز به طور رسمی این مربی 41 ساله را به عنوان جانشین رونالد کومان معرفی کند. . به آرامی

شبکه تلویزیونی کاتالونیا همچنین اعلام کرد که قرارداد ژاوی با السد قطر شامل بند فسخ یک میلیون یورویی است و قرار است به زودی جلسه ای بین مدیران بارسلونا و السد در قطر برای بررسی موضوع جدایی ژاوی از قطر برگزار شود. .

بر اساس این گزارش؛ بارسلونا با دو دستیار اسکار (برادرش) و سرخیو آلگره میزبان ژاوی بود. ایوان تورس نیز به عنوان مربی بدنساز و آنالیزور تیم به بارسا خواهد پیوست.

با این حال ژاوی نباید تا 15 آبان یعنی پایان پنجره صعود تیم ملی روی نیمکت مربیگری بارسا بنشیند.

بارسا که هفته گذشته در اولین ال‌کلسیکوی فصل به رئال مادرید باخت، در 10 بازی با رونالد کومان در این فصل چهار برد، سه تساوی و سه باخت به دست آورد و در حال حاضر با 15 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی لالیگا قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید