با مرد اول پرسپولیس در نیم فصل آشنا شوید

با مرد اول پرسپولیس در نیم فصل آشنا شوید

مهدی عبدی که فصل گذشته بهترین گلزن پرسپولیس شد، در این فصل شانس زیادی برای حضور در ترکیب قرمزها نداشته است. او که بازی این هفته تیمش مقابل مس رفسنجانی را به دلیل مصدومیت از دست داد، ممکن است مجبور شود در پنجره زمستانی تصمیم جدیدی درباره آینده فوتبالی خود بگیرد.

عبدی که به عنوان پدیده به جمع قرمزها اضافه شده بود، ابتدا با اعتماد به نفس در حساس ترین بازی خود توسط گابریل کالدرون مورد استفاده قرار گرفت و دقایقی پس از حضور در دربی موفق شد گل تاریخی خود را به ثمر برساند.

آغاز راه بازیکنی بود که قرار بود پا جای پای مهدی طارمی و علی علیپور بگذارد و به عنوان یک مهاجم نوظهور در ترکیب پرسپولیس بدرخشد. عبدی که در دوران حضورش در پرسپولیس گل های حساسی چون نیمه نهایی لیگ قهرمانان و فینال این رقابت ها را به ثمر رساند اما حالا در مسیری قرار گرفته که شاید تصمیمی جدید بتواند دوباره او را در مسیر صعود قرار دهد.

عبدی فصل گذشته علیرغم تمام مشکلاتی که پرسپولیس داشت و در نهایت به جام نرسید، با زدن 9 گل نام خود را به عنوان بهترین گلزن این تیم مطرح کرد. با توجه به این درخشش و شرایط سنی این مهاجم مورد توجه تیمی در لیگ اروپا (چاوز پرتغال) قرار گرفت و مراحل نقل و انتقالات را طی می کرد. اما با توجه به نیاز پرسپولیس و درخواست رسمی یحیی گل محمدی مبنی بر ادامه همکاری و عدم جدایی او، او همچنان در این تیم حضور داشت و فکر می کرد شانس بیشتری برای درخشش در این تیم پیدا کند.

اما حالا با اضافه شدن فلسفه لوکادیا و یحیی گل محمدی مبنی بر استفاده از یکی از هافبک های تیمش برای شریک شدن با این مهاجم هلندی، او تبدیل به نیمکتی صرف برای قرمزها شده است. با این شرایط و البته احتمال اضافه شدن شیخ دیابته و حضور حامد پاکدل، بعید نیست مهدی عبدی در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال راهی جدید برای کسب موقعیت های بیشتر باشد و پا جای پای مهدی طارمی و علی بگذارد. علیپور. البته باید جاه طلبی و تلاش خود را افزایش دهد و در فرصت های باقی مانده با ذهنیت حرفه ای به دنبال چیزهای بهتر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید