زمان بازگشت آقای ستاره به پرسپولیس مشخص شد. نیم فصل اول

زمان بازگشت آقای ستاره به پرسپولیس مشخص شد.  نیم فصل اول

عیسی القطر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ابتدای فصل با اعلام باشگاه پرسپولیس دچار قطع همکاری شد و از سوی مسئولان باشگاه از لیست تیم ها خارج شد. آلکلر مدت هاست که از پارگی رباط های صلیبی رنج می برد و باید زودتر تحت عمل جراحی قرار می گرفت. اما با تصمیم عجیب برخی از مربیانش، او تحت عمل جراحی قرار نگرفت و معتقد بود که استراحت مشکلش را حل می کند. اقدامی که می تواند به قیمت پایان دادن به حرفه او تمام شود.

سرانجام پس از 5 ماه استقامت، مهاجم خوزستانی تصمیم گرفت خود را بریده و جراحی کند.قطر منصرف شد.

به نظر می رسد القطر برای تامین هزینه های سفر به دنبال خواسته های خود از باشگاه پرسپولیس برای سفر به قطر بوده اما نتوانسته به خواسته خود برسد و به همین دلیل این سفر را محدود کرده است. شنیده ها حاکی از آن بود که یک عملیات در قطر 400 میلیون تن برای مهاجم پرسپولیس هزینه داشته است.

عیسی القطر که با تشخیص کادر پزشکی و همچنین تیم پزشکی دچار پارگی رباط صلیبی شده بود، در تهران تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت. به این ترتیب القطر 6 تا 7 ماه از میادین دور می شود در حالی که خودش نظر دیگری دارد!

جمعه گذشته برخی از دوستان و هم تیمی های عیسی آل کثیر زمان بازگشت را جویا شدند و گفتند که انتظار آن را در نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم دارند.

با این حال عیسی القطر پاسخ جالبی داد: «چرا نیم فصل دوم؟ خدا نکند از نیم فصل برگردم و در خدمت پرسپولیس باشم!

دیدگاهتان را بنویسید