با منتقد جدی مهدی طارمی آشنا شوید

با منتقد جدی مهدی طارمی آشنا شوید

روزنامه سعودی الریاضی روز چهارشنبه گزارش داد که فدراسیون فوتبال عربستان با ژرژ ژسوس بازیکن پرتغالی برای هدایت تیم ملی عربستان به توافق رسیده است.

این گزارش حاکی از آن است که توافق با عیسی برای تمرین سبزپوشان عربستانی 3 ساله خواهد بود. سرمربی سابق بنفیکا و سرمربی فعلی فنرباغچه، زمانی که در فصل 2018-2019 تمرینات الهلال را بر عهده گرفت، پیش از این در عربستان سعودی کار می کرد.

یاسر المشال، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان چند روز پیش تایید کرد که سرمربی جدید تیم ملی عربستان از مکتب اروپایی خواهد بود نه مکتب لاتین. او یک مربی اروپایی خواهد بود، ما 3 گزینه داریم که با 2 تای آنها به فینال رسیدیم. لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیایی در میان گزینه ها قرار ندارد.

پست مربیگری تیم ملی عربستان سعودی از زمانی که هروه رنار فرانسوی در پایان مارس گذشته هدایت تیم ملی زنان فرانسه را بر عهده گرفت، خالی است. رنارد در مارس گذشته قرارداد خود را با تیم ملی عربستان فسخ کرد و بند جریمه آن را به فدراسیون فوتبال عربستان پرداخت کرد.

جالب اینجاست که عیسی در زمان سرمربیگری بنفیکا نسبت به مهدی طارمی برخورد منفی داشت و در مورد او می گفت: «بازیکنان دست از مزخرفات بردارند، وقتی با میخ به آنها ضربه می زنی، طوری رفتار می کنند که با چوب به آنها ضربه زده ای. زدی!”

در صورت رسمی شدن این انتخاب، عیسی تا پایان جام جهانی 2026 سرمربی عربستان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید