منتقد جدی عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان البرز هستم/ عقب ماندگی پروژه های ورزشی و ضعف در جذب اعتبار از مصادیق کم کاری است.

ساعت: 11:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799678

علی حدادی گفت: متاسفانه برای دومین بار اعلام می کنم که از عملکرد مدیریت ورزشی راضی نیستم و باید فکری اساسی برای ورزش استان البرز در نظر گرفته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس مجمع نمایندگان البرز در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور مدیرکل فعلی ورزش استان با موافقت وی در گفت و گو با تیتریک گفت: مطالبه گری.

علی حدادی با اشاره به اینکه در چند ماه اخیر منتقد جدی مدیران کل با عملکرد ضعیف در استان بوده ام، افزود:

وی گفت: متأسفانه برای دومین بار است که می گویم از عملکرد مدیریت ورزشی راضی نیستم و باید یک ایده اساسی از ورزش در استان البرز در نظر گرفته شود. در گذشته و امروز انتخاب یک نفر بر عهده نماینده مجلس نیست و وزارتخانه ها بررسی های لازم را انجام می دهند.

حدادی افزود: متاسفانه مدیران ارشدی که در اتاق خود نشسته اند نتوانسته اند با واحدهای خود ارتباط خوبی برقرار کنند و تعامل ضعیفی با وزارتخانه های مربوطه دارند. حتی نتوانسته اند اعتباری برای استان جذب کنند و عملا در حوزه جوانان فعالیت می کنند.»

وی با تاکید بر اینکه استعدادهای استان مورد توجه قرار نگرفته و شاهد شکوفایی در این حوزه نبوده ایم، گفت: متاسفانه ما نیز مورد هجمه نقدها هستیم.

نماینده مردم ساویب الله، چهاربه، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ما به هجمه هایی که به عملکرد مدیران انتقاد می کنیم پاسخ می دهیم زیرا معتقدم واقعیت های استان و مشکلات باید مطرح شود. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید