ضعف مدیریت مشکل اصلی عقب ماندگی فریدونکنار / لزوم برخورد با عملکرد مدیران


ساعت: 16:44
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843371

کوروش ابراهیم نژاد با اشاره به اینکه ضعف حکمرانی مشکل اصلی عقب ماندگی فریدونکنار است، بر لزوم برخورد با رهاشدگی مدیران تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا کوروش، ابراهیم نژاد گرجی امشب در نشست با جمعی از خبرنگاران گفت: یک دستورالعمل کلی در خصوص حیوانات ولگرد برای شهرداری های سراسر کشور وجود دارد که کارگروه آن در استان تشکیل جلسه داد و سعی شد بر اقدامات سازمان نظارت داشته باشد. متولی.”

وی با اشاره به حواشی ایجاد شده در روزهای اخیر در خصوص نگهداری سگ در پناهگاه های حیوانات، خاطرنشان کرد: متاسفانه در بررسی ها مشخص شد که برخی جریانات عمدا حامیان حیوانات را به استانداری هدایت کردند که البته در دیدار با آنها تاکید شد. بر اجرای دستورالعمل است و استاندار بر اجرای این دستورالعمل نظارت دارد.

فرماندار فریدونکنار گفت: البته در جلسه بعدی باید تمامی گروه های حیوانی حضور داشته باشند و گروه های دارای مجوز می توانند شهرداری را در جمع آوری و نگهداری سگ های ولگرد کمک کنند.

ابراهیم نژاد گرجی با بیان اینکه ضعف حکمرانی مشکل اساسی در عقب ماندگی فریدونکنار است، گفت: باید الگوی حکمرانی مناسبی پیدا شود و در صورت توافق و همفکری بین مسئولین شهرستان مشکلات و موانع موجود به راحتی برطرف می شود.

وی مردم فریدونکنار را مردمی بسیار مهربان خواند و یادآور شد: از این عزیزان عذرخواهی می کنم زیرا توانایی ما در انجام وظایف و توقعات کم است.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه مسئولانی که قصد پایبندی به سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارند باید این رویکرد را تغییر دهند خاطرنشان کرد: مدیران باید از ایجاد تنش، اتلاف انرژی و ولایتمداری خودداری کنند چرا که مردم به خوبی با نیات و عملکرد خود آشنا هستند. بودن.

ابراهیم نژاد گرجی گفت: اگر بخواهیم با احساسات کشتی شهری را به حرکت در آوریم ممکن است برای مدت کوتاهی مردم از ما خوشحال شوند اما پس از مدتی با نارضایتی مواجه خواهیم شد بنابراین اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار دارد.

وی افزود: برنامه های بلندمدت عمرانی فریدونکنار در حال بررسی است که در حال رایزنی با مسئولان عالی رتبه کشور هستیم تا شاهد پیشرفت خوبی در این شهرستان باشیم.

فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه یکی از 10 اولویت اول ما مسکن است، گفت: تاکنون تلاش های زیادی انجام شده است اما به دلیل کیفیت بالای زمین در فریدونکنار نتوانسته ایم زمینی را برای آن معرفی کنیم. جنبش ملی مسکن».

ابراهیم نژاد گرجی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی دولت باید ارتباط تنگاتنگی با رسانه ها داشته باشند.

وی گفت: از شهردار خواستم که نظارت بخشدار را بپذیرد. جلسات لازم را در این زمینه انجام دهید.

فرماندار فریدونکنار افزود: در صورت عدم رفع مشکل خروج دستگاه ها در شهرستان مجبور می شوم این موضوع را به نهادهای نظارتی خارج از شهرستان منتقل کنم.

ابراهیم نژاد گرجی در خصوص آخرین وضعیت پل کمربندی فریدونکنار گفت: این پروژه در حال حاضر با مسائل ایمنی از جمله درزگیری انبساط و ضعف لوله های پل که در حال تعمیر هستند مواجه است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا اقدامات ایمنی برای ایمن سازی پل روی کمربند به صورت لاک پشتی است، گفت: از آنجایی که شرکت های تعمیر پل ایمنی بسیار کم هستند، نمی توان چند گروه را با هم کار کرد.شهرسازی که همچنین سرعت کار را کاهش می دهد.

فرماندار فریدنکن در خصوص نگرانی در مورد استحکام پل نواری گفت: اداره کل راه و شهرسازی باید ایمنی پل را به صورت کتبی تایید کند تا پروژه کشف شود و مسئولیت آن را بر عهده بگیرند.

ابراهیم نژاد گرجی یکی از مصادیق همدلی در شهرستان را به دنبال رفع مشکلات حقوقی زمین ورزشی شهید کریم آزادی دانست و یادآور شد: با تلاش مسئولان مختلف از جمله امام جمعه، نماینده مجلس، دادستان و مدیر کل ورزش و جوانان مازندران. برای رفع مشکلات حقوقی باید زمین را معاوضه و نقدی پرداخت کرد که البته این زمین درگیری شخصی هم دارد به همین دلیل باید در مراحل بعدی برای رفع این مشکل اقدام کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید