مهاجرت 90 هزار نفر در سال باعث فقر سرانه البرز می شود/ جبران عقب ماندگی زیرساخت ها منوط به افزایش مدیریت استانی است.

ساعت: 08:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1784966

علی حدادی گفت: کرج به استانی ارتقا یافته است اما عقب ماندگی های زیادی دارد و متاسفانه آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، درمانی و …. زیرساخت ها با مشکلات جدی مواجه هستند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یکی از اعضای کمیسیون داخلی مجلس با اشاره به اینکه متاسفانه زیرساخت های البرز از نظر سرانه انباشت با عقب ماندگی های زیادی همراه است، گفت: سالانه 90 هزار نفر به البرز مهاجرت می کنند.

علی حدادی افزود: دولت سیزدهم نیاز به توجه ویژه به استان البرز دارد، کرج به استان ارتقا یافته است اما عقب ماندگی ها بسیار زیاد است و متاسفانه زیرساخت های آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، درمانی و … با مشکلات جدی مواجه است.

وی اراده ملی را لازمه توسعه و رشد استان البرز می داند و می گوید: ظرفیت خوبی در حوزه صنعت، گردشگری و کشاورزی داریم اما نگاه به روستاها، بنیاد مسکن نیاز به تغییر دارد. کار خود را به درستی انجام نمی دهد.»

نماینده مردم ساواب الله در مجلس گفت: حمایت از کشاورزان، صنعت، گردشگری و ارائه تسهیلات با نقاط ضعف پیوند خورده است، بنابراین استاندار جدید در دولت سیزدهم که انقلابی و مردمی است مسئولیت سنگینی بر عهده دارد.

علی حدادی با اشاره به اینکه تریبون نظارتی مجلس فعال است، گفت: اگر کار درست انجام شود در قالب انسجام و وحدت به دولت آیت الله رئیسی کمک خواهیم کرد چرا که مردم امید واقعی به دولت دارند.

وی افزود: باید با ایجاد اشتغال، تامین مسکن و استخدام نیروی انسانی نگاه ملی به استان البرز داشته باشیم و در سایه تهران نباشیم. باید اختیارات استاندار افزایش یابد و سند کاربری اراضی تغییر کند. .

حدادی گفت: نابرابری های مختلفی که در بخش های مختلف مشاهده می شود باید اصلاح شود، ما در حوزه نظارتی مطالبه گر هستیم و در حوزه قانون گذاری به وظایف خود عمل خواهیم کرد و امیدواریم روند خوبی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید