جبران عقب ماندگی در کشاورزی و تقویت امنیت غذایی ضروری است / مسئولان به اقتصاد پایدار معتقدند. اصل محرکه تولید دانش بنیان


ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: 1401/01/02
کد خبر: 1817097

علی حدادی گفت: نیروهای انقلابی ارزشمند و معتقد به حمایت همه جانبه از تولید در گردشگری، کشاورزی و صنعت باید در راس کارها قرار گیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی حدادی یکی از اعضای کمیسیون تلفیق مجلس در گفت و گو با خبرنگار تیتریک در خصوص شعار 1401 گفت: تاکید رهبر انقلاب بر تولید نشان می دهد که این کلید حل مشکلات اقتصادی کشور و عبور از معضلات اقتصادی است.

حدادی افزود: توسعه تولید به معنای واقعی باید در جامعه اتفاق بیفتد و تاثیر آن بر معیشت مردم، تورم و گرانی رصد شود.

وی بیان کرد: مجلس در سال 1400 برای رفع مشکلاتی که قانون با مشکل مواجه شده بود به ویژه جهش در تولید و شرکت های دانش بنیان اقدام کرد و قوانینی را با هدف ایجاد اشتغال تصویب کرد. مجلس امسال به عنوان راه آهن کار سختی خواهد داشت.

رئیس مجمع نمایندگان البرز با تاکید بر اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب امروز مسئولیت دولت، قوه قضائیه و مجلس سنگین و حساس است، در بخشی دیگر تاکید کرد: امروز مسئولیت دولت، قوه قضائیه و مجلس بسیار حساس است.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز تولید دانش بنیان و پیشرفت علمی در کشور و پیشرفت در اهداف اقتصادی را احساس می کنیم و در سال 1401 مجلس برای ریل گذاری و رفع موانع به درستی تلاش کرد. ”

علی حدادی با اشاره به مصوبات مجلس در حوزه کشاورزی و سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان افزود: باید زمینه اشتغال مناسب برای فارغ التحصیلان فراهم شود. کافی است. “بگیر.

وی بیان کرد: متاسفانه ترویج محصولات کشاورزی کاهش یافته در حالی که فارغ التحصیلان و فعالان کشاورزی باید در راستای کشاورزی دانش بنیان تلاش کنند تا نیازهای کشور در دامپروری، کشاورزی و باغات تامین شود.

حدادی با تاکید بر اینکه امروزه واردات مواد اولیه دامی قابل قبول نیست و می توانیم شرایط لازم را در کشور ایجاد کنیم، تصریح کرد: بخشی از این موضوع به قوه مجریه برمی گردد و مدیران باید به عنوان یک اقتصاد در راس کارها باشند. مقاومت چون به یک اصل مترقی اعتقاد دارند.

وی گفت: رهبری باید به تولید و قدرت شرکت های دانش بنیان معتقد باشند، نیروهای انقلابی باید در خط مقدم نیروهای متحرک، ارزشمند و معتقد به حمایت همه جانبه از تولید در گردشگری، کشاورزی و صنعت باشند.

نماینده مردم ناصره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم شناسایی مدیران توانمند با تحصیلات و تخصص مرتبط در کشور برای اثبات کارآمدی نظام دینی افزود:

حدادی گفت: در صورت رضایت کارکنان از ساعت 8 صبح تا 14، هیچ اقدام تحولی صورت نمی گیرد، در نتیجه مدیران مجبور به ترک این فضا خواهند شد، اقدامات مجلس یازدهم شرایط خوبی را برای اشتغال ایجاد کرده است. تولید.”

نماینده مردم طالقان و چهارباگ گفت: در استان البرز می توان اقدامات غذایی و دارویی خوبی در شرکت های دانش بنیان انجام داد، البته مجتمعی به وسعت 100 هکتار برای راه اندازی شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته شده است. شرکت های دانش بنیان می توانند در آن فعالیت کنند.

حدادی با بیان اینکه مسئولان باید شعار سال را به جای بیلبورد و کاغذ اعمال کنند، گفت: باید به کارآفرینان و شرکت های دانش بنیان برای ایجاد اشتغال و جوانانی که وارد صنعت تولید شده اند اعتماد کنیم و با ایمان و ایمان وجود خواهد داشت. “بودن.

وی ادامه داد: همانند دفاع مقدس، انگیزه الهی رزمندگان رمز موفقیت آنها در عملیات ها بود. امروز باید با اراده قوی در جهت تولید و اشتغال گام برداریم زیرا انگیزه و اراده قوی موتور محرکه تولید و حمایت خواهد بود و تبدیل به اعتماد و عزت ملی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید