عقب ماندگی مازندران در اجرای پروژه ها و ساخت ساختمان های آموزشی


ساعت: 09:08
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920302

حسینی پور بهترین سرمایه اجتماعی این استان را کارکنان، کارکنان و معلمان آموزش و پرورش عنوان کرد. وی گفت: متاسفانه در حوزه ساخت و ساز و اجرای پروژه ها در حوزه آموزش و پرورش واقعا عقب هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; سیدمحمود حسینی پور عصر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران که با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش برگزار شد. وی بیان کرد: هر استانی سرمایه و ارزش افزوده دارد، در استان مازندران بهترین سرمایه اجتماعی ما کارکنان، کارکنان و معلمان آموزش و پرورش استان هستند.
وی افزود: در عین حال کادر آموزشی و آموزش و پرورش بزرگترین سرمایه و مایه مباهات ما هستند اما ظرفیت بزرگی در این استان داریم که به نظر می رسد هنوز رها نشده است.
استاندار مازندران خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدواریم با برنامه ریزی هایی که در وزارت آموزش و پرورش دارید استان مازندران را به عنوان یکی از بازوهای اصلی خود در آموزش و پرورش ببینید.
نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: ما واقعاً در حوزه ساخت و ساز در مجتمع آموزشی عقب هستیم و در واقع وقتی دانش آموزان ما هنوز در مدارسی که در سال 1348 ساخته شده در حال تحصیل هستند، باید شرایط فعلی را درک کنید و لازم به ذکر است که مشاغل زیادی در این زمینه و در مناطق روستایی وجود دارد.
حسینی پور با اشاره به نقش موثر انجمن خیرین مدرسه ساز در پیشبرد پروژه های آموزشی در استان گفت: ما به عنوان دولت در بسیاری از پروژه ها و به عنوان مثال پشت سر انجمن خیرین مدرسه ساز هستیم. اگر توافق شود که در یک پروژه 50 درصد دولت و 50 درصد اگر درصد جمعیت خیرین شرکت کنند، انجمن در کار خود پیشرفت کرده است و در بخش دولتی کار ناتمام می ماند و حتی خیرین وارد می شوند و حمایت می کنند. فعال سازی پروژه ها در بخش دولتی
وی بیان کرد: انتظار داریم از سوی معظم له اقداماتی انجام شود تا بتوانیم این عقب ماندگی ها را جبران کنیم و به ویژه در مناطق مختلف استان از جمله فریدونکنار.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید