بلاتکلیفی هیات های ورزشی و توضیحات مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد


ساعت: 14:19
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893840

عدم برگزاری جلسه و انتخابات قبل از پایان دوره ریاست هیات های ورزشی استان ها ابهاماتی است که در اداره کل ورزش و جوانان استان مشهود است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس انتخابات هیات ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد همواره با مشکلاتی همراه بوده است، عدم برگزاری جلسه و انتخابات قبل از پایان دوره ریاست هیات های ورزشی استان ابهامی است که در ورزش و جوانان استان مشهود است. بخش


پس از علنی شدن بلاتکلیفی در انتخاب روسای هیات های فوتبال، والیبال، کوهنوردی و چند هیات دیگر، اکنون بیش از 17 هیات ورزشی استان به صورت موقت و مجهول در سطح نظارت باقی مانده اند.


به عنوان مثال هیئت کوهنوردی استان تاکنون چندین رئیس را تغییر داده است و شنیده ها حاکی از آن است که برخی از هیئت ها در سطح سرپرستی باقی مانده اند تا سرپرستی خود را به افراد نزدیک به مدیرکل بسپارند.

455208 خبر خاکستری


در مورد انتخابات شورای والیبال استان نیز باید گفت که پس از محمدکاظم نظری، آقایان عزیزی و خسروانی ریاست شورای والیبال استان را برعهده داشتند و اکنون یک سال است که این شورا تصمیم گیری نشده است و این شورا اکنون تشکیل شده است. زیر نظر شهرستان بویراحمد.


از حدود 40 کمیسیون ورزشی این منطقه، 17 کمیسیون حکم سرپرستی دارند و بلاتکلیفی در برگزاری انتخابات و جلسات به شایعات واگذاری این کمیسیون ها به افراد خاص دامن زده است.


این بلاتکلیفی در برگزاری مجامع، ورزش استان را تحت تأثیر قرار می دهد و به استعدادها و پتانسیل های ورزشی استان آسیب می رساند.


شورای ووشو استان پس از مدت ها تاخیر و نبود ناظر، شرایط بحرانی و متشنجی را ایجاد کرده است که جای تعجب است که چرا اداره کل ورزش و جوانان به جای نجات ورزش های رزمی استان و رشد آن، علی رغم اصرار و دخالت فدراسیون، سرپرست معرفی شد! اخبار رسیده حاکی از آن است که مسدود شدن و نبود ناظر ترس ووشو به دلیل اصرار برای معرفی فرد خاص است!

455207 خبر خاکستری


با وجود این بی‌تفاوتی به قهرمانان و مشکلات کمبود امکانات و تجهیزات، غمی بزرگتر از این نیست که بر خلاف تمام مدیریت ورزش کشور، گورستانی برای وضعیت کنونی جوامع ورزشی ایجاد می‌شود. سردرگمی و بلاتکلیفی برای ماه ها!


آیا با این شرایط می توان به رشد ورزش استان امیدوار بود؟


لازم به ذکر است که به گفته شاهدان عینی آمد و شد افرادی از اطرافیان مدیرکل که با وی نسبت فامیلی دارند و همچنین حفظ وضعیت ایجاد شده نشانه واگذاری این پست های تخصصی به افرادی از اطرافیان او و وزارت ورزش نیز باید از این وضعیت آگاه باشند. عملکرد یاب ورودی


دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه در گفتگو با صبح زاگرس در واکنش به جنجالی های اخیر در خصوص برگزاری جلسات و انتخابات شورای ورزش اظهار داشت: اینکه یکی از بستگان من در هیأت های انتخابات شورای ورزش شرکت کرده صحت ندارد. در بدنه ورزش خویشاوندی ندارم و در طول خدمت از هیچ یک از آشنایان و اقوامم استفاده نکرده ام.


وی افزود: هیئت وسو که حل نشد مشکل آن در حال رفع است، هیئت جدو نیز به کار خود ادامه می دهد و سرپرست هیئت کوهنوردی منصوب شده است.


دهقان گفت: هیئت های متعددی هستند که با من ارتباطی ندارند و من این موضوع را تکذیب می کنم که هیئت ویژه برای افراد خاصی در نظر گرفته شده است.


455206 خبر خاکستری


مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه خواستار حضور افراد واجد شرایط در انتخابات مجمع و هیأت شدیم، گفت: هیچ منعی برای شرکت وجود ندارد و حتی برادرم هم می تواند در انتخابات شرکت کند و می گویند که تلاش پسرعموی مدیرکل برای ریاست فلان هیئت کذب است و هرکسی می تواند در جلسات و انتخابات رای دهد و کاندیدای ریاست هیئت مدیره شود.


دهقان افزود: از ابتدای حضورم در اداره ورزش و جوانان استان 3 جلسه برگزار شده است. وی گفت: سرما و گرما برای من فرقی نمی کند و شایسته سالاری را سرلوحه کار خود قرار داده ام.


وی گفت: برگزاری مجمع تنها یکی از وظایف ماست، انجام پروژه های عمرانی، برگزاری مسابقات ورزشی، اعزام مسابقات، پروژه های حوزه جوانان از دیگر فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان است که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان برگزار می شود. هماهنگی فدراسیون و تایید تاریخ تاسیس سازوکار آن.


مدیر کل ورزش و جوانان استان گکات: مدت مدیریت هیئت های ورزشی 4 سال است و پس از پایان حکم وارد دوره نظارت می شود که با هماهنگی فدراسیون و مدیرکل یا همان فرد باقی می ماند. به عنوان مرجع نظارت به مدت 3 ماه یا مدیر کل شخص دیگری را تعیین می کند که عنوان سرپرست را تا تشکیل جلسه معرفی می کند و پس از 3 ماه که جلسه و انتخابات و تعیین رئیس هیئت مدیره تعیین می شود دستور می دهد. از رئیس این شخص لغو می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید