تدوین سند 20 ساله ورزش استان یزد/ با مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان همراه و همدل هستیم.


ساعت: 14:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814279

این را مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان یزد اعلام کرد

شریعتی مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به سندی برای 20 سال آینده ورزش استان گفت: همه در کنار هم و متعهد به مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، مسعود شریعتی مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان مهمترین فعالیت های این اداره کل از سال 93 را برشمرد و گفت: در هشت سال گذشته با استفاده از .

وی گفت: اگر در این هشت سال اتفاقات مثبتی در ورزش استان یزد افتاده مرهون تلاش همه علاقمندان به ورزش استان است.

شریعتی با تاکید بر اینکه همه باید برای پیشرفت ورزشی کشور تلاش کنیم، افزود: وزیر ورزش برای اولین بار است که قهرمان المپیک می شود و بنابراین باید تلاش کنیم تا موفق شویم و نشان دهیم که ورزشکاران هم شما هستند. مسئولیت ها در کشور

مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان یزد گفت: در این سال ها که یک رویداد ورزشی در استان یزد برگزار می شد، همه دستگاه ها همکاری و همکاری داشتند.

وی با بیان اینکه سند توسعه ورزش در 20 سال آینده در استان یزد با همت همه هیئت های ورزشی تهیه شد، گفت: این سند چراغ راه بسیار خوبی برای بخش های مختلف ورزش و فعالیت های استان است. دستگاه ها مصمم به پیشرفت هستند.

شرعی اذعان داشت: بیش از 80 زمین چمن مصنوعی با استانداردهای مناسب در استان نصب شده است. املاک در روستاها و محله ها کمترین امکانات ورزشی را دارد و هشت سال است که تلاش می کنیم فضای مناسبی را برای مردم محلات و مناطق محروم ایجاد کنیم.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه در هشت سال گذشته 157 پروژه ورزشی در استان راه اندازی شده است، افزود:

وی با اشاره به اینکه بیش از 190 خانه ورزش روستایی در استان ایجاد شده است، گفت: از سال 93 تاکنون شاهد افزایش چشمگیر عرصه های ورزشی مناسب در استان بوده ایم.

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید