با جدی ترین نسخه خارجی تیم ملی ایران آشنا شوید

با جدی ترین نسخه خارجی تیم ملی ایران آشنا شوید

چند گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی مطرح شد که انتشار این اسامی تعجب بسیاری را برانگیخت. چرا که برخی از نام های پیشنهادی برای هدایت تیم ملی در باشگاه های خود وضعیت مناسبی ندارند و حتی در آستانه اخراج بودند!

جالب اینجاست که چندی پیش مهدی تاج گفته بود از آنجایی که بازیکنان ملی زیادی در تیم های خارجی بازی می کنند، باید مربی ای را برای تیم ملی انتخاب کنیم که بازیکنان بتوانند به صحبت هایش گوش دهند و بنابراین ممکن است مهدی تاج در نهایت یک گزینه خارجی را برای هدایت انتخاب کند. تیم ملی

اما آخرین گزینه برای هدایت تیم ملی سانچز اسپانیایی است. مربی ای که 5 سال هدایت تیم ملی قطر را بر عهده داشت و با آن تیم قهرمان جام ملت های آسیا شد. این مربی در تیم های ملی قطر تغییر جالبی ایجاد کرد. با توجه به روابط خوب فدراسیون فوتبال ایران و قطر، فدراسیون فوتبال ایران ممکن است با قطر بر سر پرداخت دستمزد این مربی به توافق برسد و از فدراسیون فوتبال قطر درخواست کند که دستمزد این مربی را در دوحه پرداخت کند.

سانچز در جام جهانی 2022 هدایت تیم ملی فوتبال قطر را بر عهده داشت که پس از جام جهانی 2022 فدراسیون فوتبال قطر پس از 5 سال به همکاری خود با این مربی پایان داد.

سانچز هنوز در مجتمع اسپایر کار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید