با گزینه جدید و خارجی تیم ملی ایران آشنا شوید

با گزینه جدید و خارجی تیم ملی ایران آشنا شوید

ترجیح اتحادیه فوتبال انگلیس برای انتخاب سرمربی برای تیم ملی خارجی است و طبیعتا کارلوس کی روش اولین گزینه است. تا جایی که مهدی تاج بعد از جام جهانی از کارلوس کی روش حمایت کرد و وزیر ورزش و جوانان در بازگشت از دوحه گفت که اکنون زمان حمایت از ملی پوشان و کارلوس کی روش برای آماده شدن برای جام ملت ها فرا رسیده است. قهرمانی.

علیرغم این حمایت ها، به دلیل انتقاد هواداران از کارلوس کی روش، فدراسیون فوتبال کمی عقب نشینی کرده و از طرفی کارلوس کی روش مذاکرات محرمانه ای با رئیس فدراسیون فوتبال داشته و به نظر می رسد زویی برای عقد قرارداد با تیم ملی قطر به دوحه می رود.

اما دومین گزینه خارجی سرمربیگری تیم ملی یک مربی معروف است. روحیه فرانسوی رنار. مربی ای که توسط باشگاه نیس فرانسه دیده شده است.

نکته جالب اینکه روز گذشته وزیر ورزش و جوانان ضمن تکذیب خبر حضور مربی موقت در تیم ملی به علاقه مندی فدراسیون فوتبال به جذب این مربی در گذشته گفت: شایعه ای در مورد تیم ملی که گفته شد سرمربی موقت تیم است باید تا پایان رقابت های لیگ برتر تیم ملی را انتخاب کنند و سرمربی انتخاب کنند. امیدوارم بهترین فرد انتخاب شود و این سرعت فدای کیفیت نشود. در گذشته فراموش نکرده ایم که چگونه ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد. اگر گزینه دیگری بود، او به عربستان سعودی می رفت. امیدوارم در آینده در انتخاب سرمربی تیم ملی با چنین مشکلاتی مواجه نشویم.»

گفته می شود اوروه رنار منتظر دریافت پیشنهادات جدید است و در صورت عدم توافق با فدراسیون فوتبال ایران یا تیم ملی دیگر سرمربی یک تیم باشگاهی خواهد شد.

اخبار رسیده حاکی از موافقت وزیر ورزش و جوانان با استخدام آرو رنار است.

دیدگاهتان را بنویسید