با جذاب ترین قسمت نقل و انتقالات ایران آشنا شوید

با جذاب ترین قسمت نقل و انتقالات ایران آشنا شوید

یاسین سلمانی از آن دسته بازیکنانی است که با وجود اینکه متولد گرگان است، اما گذراندن آزمون آکادمی سپاهان باعث تحول بزرگی در زندگی شخصی و خانواده اش شد و پدر و مادرش دوست داشتند فرزندشان در جای خود رشد کند و رشد کند. آنها برای الگوبرداری از آنها به اصفهان رفتند.

سلمانی را می توان یکی از بزرگترین استعدادهای سال های اخیر باشگاه سپاهان دانست. هافبکی که در تمام سطوح اصلی فوتبال ایران بازی کرده و زمانی که با تیم جوانان ایران با هدایت سیروس پورموسوی برای رسیدن به جام جهانی تلاش می کرد، سلمانی با شماره 6 مهره اصلی آن تیم بود.

سرانجام سلمانی در ابتدای لیگ نوزدهم با صلاحدید امیر کلانوی به جمع بزرگسالان سپاهان اضافه شد اما در این فصل اتفاقات عجیبی در انتظار طلایی پوشان اصفهانی و سرمربی وقت بود و همچنین بحرانی که سپاهان را در بر گرفت. در نیم فصل دوم، باعث شد او فرصت بازی پیدا کند

اما در لیگ بیستم با انتخاب محرم نویدکیا به عنوان سرمربی تیم سپاهان، دنیا به نفع سلمانی چرخید و این بازیکن جوان به غیر از ستاره سپاهان، به عنوان پدیده لیگ نیز نام گرفت. پایان مسابقات لیگ

با پایان لیگ بیستم اوضاع برای یاسین خوب پیش نمی رود. او که در بازی های مقدماتی المپیک 2024 پاریس با هدایت مهدی مهدوی کیا ستاره تیم امید شد، پس از درخشش در آن رقابت ها و ضمن درخشش مجدد در پیراهن سپاهان، در هفته یازدهم لیگ بیست و یکم با مصدومیت شدیدی مواجه شد و تقریبا پایان فصل نتوانست برگردد.

شروع لیگ بیست و دوم برای یاسین سلمانی عالی بود و در دو بازی اول مقابل استقلال و نساجی گلزنی کرد اما نتوانست به این روند ادامه دهد و مصدومیت مقابل تراکتورسازی دوباره او را برای چند ماه از دسترس سرمربی پرتغالی دور کرد. او به استعداد خود اعتقاد زیادی دارد، بنابراین فصل گذشته برای سلمانی در دوران حرفه ای او خوب پیش نمی رود.

نکته جالب اینجاست که چند هفته ای است که یاسین سلمانی پس از پایان قراردادش با سپاهان، صفحه باشگاه سپاهان را آنفالو نکرده است و در روزهای اخیر نیز صفحه باشگاه نیز تا پایان لیگ بیست و دوم همین کار را با ستاره جوان این تیم انجام داده است. اصفهانی و باشگاه یاسین سلمانی مدت هاست.

سلمانی که در 21 سالگی شرایط بسیار خوبی برای ادامه زندگی فوتبالی خود در بالاترین سطح دارد، در سال‌های اخیر پیشنهاداتی از تیم‌های اروپایی و داخلی داشته و حالا که آزاد است، می‌تواند بهترین تصمیم را برای حرفه‌ای‌اش بگیرد. بازگشت به دوران بدون فشار. مسیری که البته تا سالیان متمادی به سپاهان ختم نمی شود.

ستاره جوان فوتبال ایران که کار خود را در اردوی تیم امید زیر نظر رضا عنایتی دنبال می کند، به احتمال زیاد به زودی درباره آینده خود تصمیم می گیرد و یکی از داغ ترین اخبار نقل و انتقالات لیگ بیست و سوم را به خود و باشگاه جدیدش تقدیم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید