بلاتکلیف ترین قسمت نقل و انتقالات: این ستاره استقلال باید برود یا بماند؟

بلاتکلیف ترین قسمت نقل و انتقالات: این ستاره استقلال باید برود یا بماند؟

با بازی فینال جام حذفی و شکست استقلال مقابل پرسپولیس در فینال، موج عظیم انتقادات هواداران آبی پایتخت علیه سیدحسین حسینی کاپیتان و دروازه بان اصلی استقلال آغاز شد. سنگینی انتقادات ناشی از اشتباهات دروازه بان فصل گذشته – و به گفته هواداران در دیدارهای حساس – به جایی رسیده است که خانواده دروازه بان نیز واکنش نشان داده اند. حالا با گذشت نزدیک به یک ماه از شروع فصل نقل و انتقالات، دروازه بان تیم استقلال و رکورددار کلین شیت لیگ برتر همچنان بلاتکلیف است و تیم ندارد!

حسینی که به تازگی تصویری از خود را با پیراهن استقلال در یک تمرین ویژه منتشر کرده بود، حدود سه هفته پیش و پس از معرفی جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال در فصل جدید، با استقلال و هوادارانش خداحافظی کرد و گفت: داستان. اما همین دروازه بان چند روز بعد دوباره مطلبی گذاشت و نوشت که این کار را به احترام نکونام انجام داده است.

در این میان بسیاری از مردم منتظر شنیدن خبر پیوستن حسینی به یکی دیگر از تیم های لیگ برتری بودند، اما اخباری که از دروازه بان های سرشناس لیگ برتری شنیده می شد تنها مربوط به سایر دروازه بان های معروف و یا تیم ملی لیگ برتر بود. از جمله علیرضا حقیقی به تیم هوادار پیوست، شهاب گردان در فولاد ماند، محمدرضا اخباری پس از جدایی از تراکتورسازی راهی گل گهر سیرجان شد، علیرضا بیرانوند پس از ماجراجویی در استقلال در پرسپولیس ماند، نسین در سپاهان ماندنی و در نهایت حسین پس از یک فصل موفق. پورحمیدی با حضور در آلومینیوم اراک به تیم تراکتورسازی بازگشت تا دروازه بان اصلی تیم همس پرشورا سرمربی اسپانیایی شود.

این در حالی است که در شرایطی که خبر جدایی ابوالفضل جلالی و سعید مهری با فسخ قراردادشان منتشر شد، به نظر می رسید تعداد افرادی که در پایان فصل گذشته استقلال را ترک کردند بیشتر از محبی، کایدی، غلامی و حسینی اما جواد نکونام شخصا با سعید مهری صحبت کرد و او را به استقلال برگرداند. همچنین ابوالفضل جلالی پس از صحبت با سرمربی تازه وارد استقلال در این تیم ماندگار شد و در حالی که قرار بود نیکنام برای ماندن با حسینی نیز صحبت کند، فعلا اخبار منتشر شده از سوی اردوی استقلال حاکی از عدم تمایل نیکونام برای همکاری با سیدحسین حسینی است. .

دروازه بان جدا شده استقلالی ها از جام جهانی که 70 دقیقه مقابل انگلیس و 90 دقیقه مقابل ولز بازی کرد و طعم حضور در بزرگترین رویداد فوتبال جهان را هم چشید، حالا در سال منتهی به جام ملت های آسیا بدون تیم است! موقعیتی غیرمنتظره و عجیب که سیدحسین حسینی به سختی می تواند آن را تحمل کند یا شاید هم برای آن برنامه خاصی دارد.

با نگاهی به 16 تیم لیگ برتری مشخص می شود که به جز استقلال که وضعیت دروازه بانی آن برای فصل آینده نامشخص است، تقریبا همه تیم های لیگ برتری دروازه بان اصلی خود را معرفی کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید