داستان بلاتکلیف ستاره استقلال یک روز جدید

داستان بلاتکلیف ستاره استقلال یک روز جدید

استقلال این روزها دور جدیدی از تمرینات خود را آغاز کرد اما محمدحسین مرادمند معمولا در ترکیب آبی پوشان حضور ندارد و غایب است.

البته مرادمند چند روز پیش با مدیران باشگاه به توافق شفاهی رسید اما به طور منظم با این تیم تمرین نمی کند و جواد نکونام نیز روز پنجشنبه به صراحت اعلام کرد که محمدحسین یک جلسه در خصوص او تمرین کرده است اما از آنجایی که او نه قرارداد دارد، نه آموزش. راستی سوال اینجاست که چرا مرادمند با وجود آشنایی کامل با فضای استقلال و تایید فنی سرمربی جدید این تیم حاضر به تمرین با استقلال نیست؟!

پیگیری های ما نشان داد مرادمند مشکلی با نکونام ندارد و اتفاقا رابطه دو طرف گرم است اما با توجه به اینکه باشگاه استقلال هنوز قرارداد کتبی با او امضا نکرده ترجیح می دهد تمرین نکند چون در صورت مصدومیت. قبل از عقد قرارداد، پس از آن باشگاه استقلال از نظر قانونی هیچ تعهدی در قبال او ندارد و به دلیل غیبت احتمالی چند ماهه او از میادین، نه تنها پرداخت نمی کند، بلکه ممکن است حتی با این مدافع قرارداد هم نبندد به همین دلیل مرادمند نیست. آماده ریسک کردن و شرکت در تمرینات سنگین قبل از امضای قرارداد رسمی.

مرادمند در آخرین دقیقه تک گل استقلال مقابل پرسپولیس را در فینال جام حذفی به ثمر رساند که در نهایت نتوانست به قهرمانی آبی ها منجر شود.

دیدگاهتان را بنویسید