حضور بازیکن بلاتکلیف در تمرین استقلال

طی چند روز گذشته شایعات زیادی در مورد آینده عزیزبک امانوف به گوش می رسید. بازیکن ازبکستانی که به دلیل شرایط خاص نامش در لیست بزرگسالان استقلال قرار خواهد گرفت و همین موضوع باعث شد تا خبر محرومیت این بازیکن در فضای مجازی دست به دست شود.

این بازیکن در آخرین تمرین استقلال قبل از دیدار مقابل ملوان حاضر شد اما جایی در ترکیب ساپینتو برای سفر به رشت وجود نداشت و این اتفاق گمانه زنی هایی را مبنی بر جدایی او از جمع آبی ها به راه انداخته است.

اما دیروز ریکاردو ساپینتو در نشست خبری بعد از بازی با ملوان این پیروزی را به بازیکنانی چون کاقانی، مطهری و سیدمحمد حسینی تقدیم کرد که دیگر در جمع بازیکنان استقلال نیستند و زمانی که گزارشگر ورزشی نام آمانوف را به این لیست اضافه کرد. وی افزود: سرمربی پرتغالی تاکید کرد که بازیکن ازبکستانی در جمع آبی پوشان خواهد ماند.

حضور بازیکن بلاتکلیف در تمرین استقلال

عملکرد آرش در اهواز تمام امتیازات مثبت کادر فنی را دریافت کرد و به جرات می توان گفت که نکونام در نقل و انتقالات تابستانی به اندازه رضوند روی جذب بازیکنی تمرکز نداشت و شاید ساپینتو نیز در تمرینات روی توانایی های این یک بازیکن تمرکز داشت. او اشرافی پیدا کرد که مانع از رفتنش شد تا فولاد را به عنوان رقیبی در راه کسب عنوان قهرمانی تقویت نکند.

باید دید در روزهای آینده بازیکن بزرگ دیگری از استقلال جدا می شود یا خیر. با وجود صحبت های ساپینتو درباره آمانوف و حضور او در تمرین امروز، هنوز ماندن او در ترکیب آبی ها قطعی نیست و به نظر می رسد وضعیت نهایی او در روزهای آینده مشخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید