نظر بازیکنان استقلال چیست؟ ساپینتو بماند یا برود؟

نظر بازیکنان استقلال چیست؟  ساپینتو بماند یا برود؟

ریکاردو ساپینتو در نامه ای به هواداران استقلال نوشت; او گفت من نمی خواهم قراردادم زیاد افزایش پیدا کند و ماشین یا خانه ای شیک نمی خواهم و گفت; درخواست تمدید قرارداد او برای دو فصل بود نه سه فصل.

سوال مهم اینجاست که آیا بازیکنان تیم استقلال تمایل به تمدید حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال دارند یا خیر؟

اولین بازیکنانی که دوست دارند قرارداد ریکاردو ساپینتو توسط باشگاه استقلال تمدید شود سیدحسین حسینی و روزبه چسمی کاپیتان اول و دوم این تیم هستند که با ریکاردو ساپینتو رابطه خوبی دارند.

امیرارسلان مطهری که در ابتدای فصل توسط ریکاردو ساپینتو در لیست فروش قرار گرفت، پس از مصدومیت مقابل پرسپولیس به کنار زمین آمد و ریکاردو ساپینتو را در آغوش گرفت. او در پایان مسابقه گریه کرد. محمدحسین مرادمند نیز با چشمانی گریان به رختکن رفت. این در حالی بود که او بازی های زیادی روی نیمکت بود. آرش رضاوند هم همینطور. آنها بیشتر ناراحت بودند چون ریکاردو ساپینتو هر کاری برای استقلال انجام داد اما این تیم نه قهرمان لیگ برتر شد و نه جام حذفی.

ناراحتی بازیکنان استقلال زمانی به اوج خود رسید که ریکاردو ساپینتو از تمام بازیکنان حاضر در رختکن تشکر کرد. به آنها گفت; دانشت را خرج کردی و ماه ها رنج کشیدی، با عشق و قدرت بازی کردی و لیاقت قهرمانی را داشتی، اما نشدی.

محمد محبی و مهدی کایدی نیز علاقه زیادی به ریکاردو ساپینتو نشان می دهند و حتی تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو را شرط ادامه حضور او در تیم استقلال می دانند.

به نظر می رسد اکثر بازیکنان استقلال خواهان ادامه حضور ریکاردو ساپینتو در این تیم هستند اما آن طور که شواهد نشان می دهد این باشگاه تمایل زیادی به تمدید قرارداد این مربی ندارد و دلایلی را ارائه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید