اگر یحیی بماند این بازیکنان می روند!

اگر یحیی بماند این بازیکنان می روند!

شنیده ایم اگر پرسپولیس یحیی گل محمدی را برای فصل آینده نگه دارد، چند بازیکن از این تیم می روند.

ظاهرا یکی از این بازیکنان مهدی عبدی است. مهاجمی که همچنان با 7 گل آقای گل پرسپولیس در این فصل است اما در لیگ بیست و یکم چندان مورد استفاده قرار نگرفته است. مهدی عبدی از خرید شیرزد تمیرف روی نیمکت پرسپولیس دوخته شد! جوان قائمشهری به دلیل شرکت در جشن قهرمانی تیم نساجی شهرش توسط یحیی گل محمدی اخراج شد و با وساطت باشگاه برگشت. گفته می شود یحیی به جنگندگی و تحرک بیشتری نسبت به عبدی در خط حمله نیاز دارد، اما از طرفی شاید انگیزه و تلاشی را که گل محمدی در نظر دارد در تمرینات از خود نشان نداده باشد. اما محبوب عبدی تامیروف فقط یک گل زد و عبدی 7 گل! می توان گفت تامیروف فرصت های بیشتری نسبت به عبدی از دست داد اما این گلزن مهاجم ازبکستانی همچنان در ذهن یحیی گل محمدی گزینه اول خط حمله پرسپولیس است!

چیزی که به نظر می رسد یحیی تامیروف را بیشتر خوشحال کرده است این است که شیرزد بیشتر شبیه یک مهاجم فیزیکی است تا عبدی. این در حالی است که عبدی نسبت به تامیروف توانایی بهتری برای نگه داشتن توپ در یک سوم دفاعی حریف دارد و ازبک مهاجم هجومی تری است که بهتر از عبدی پرس می کند. عبدی اطرافش را بهتر می بیند و پاس های مفید بیشتری نسبت به مهاجم ازبکستانی می دهد و از همه مهمتر راحت تر از شیرزد تمیرف گل می زند.

اما یحیی گل محمدی با بهترین مهاجم خود درگیر شد که انگیزه مهدی عبدی را از بین برد. گفته می شود مهدی عبدی از ستارگان قطر، امارات، پرتغال و حتی بلژیک پیشنهاد دارد و در صورت ماندن یحیی گل محمدی در پرسپولیس، مهاجم شمالی به خارج از کشور خواهد رفت.

قرارداد مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس برای فسخ شدن اصلاح شد و این بازیکن باید 400 هزار دلار بابت جدایی بپردازد و بازیکن باید آزاد شود! یعنی تا زمانی که این بازیکن که تا خرداد 1405 با پرسپولیس قرارداد داشت اما در زمان صدری با اضافه کردن یک متمم به قرارداد، بند فسخ 400 هزار دلاری را در قرارداد گنجانده بود.

دیدگاهتان را بنویسید