استقلال فصل متفاوتی دارد/ مرادمند می تواند در این تیم بماند


ساعت: 20:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813806

مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فصل متفاوتی برای استقلال در پیش است چرا که مجیدی برای سومین بار وارد این باشگاه می شود، تجربه بیشتری کسب کرده و تاکنون بسیار موفق عمل کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هسرو حیدری در مراسم واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: البته این جشن از روز گذشته آغاز شد و خدا را شکر بخشی از سهام واگذار شد. 10 درصد سهام برای واگذاری کافی نیست. البته با این 10 درصد شروع شده و هواداران می توانند از این پس سهامدار باشگاه شوند. استقبال هم بد نبود. من به نوبه خود از هواداران می خواهم که در این واگذاری سهام شرکت کنند، زیرا آنها حامیان واقعی کانون هواداران هستند و می توانند برای خرید سهام بیایند و مالک باشگاه شوند و بخواهند برای آنها راحت باشد. سهامی که می خرند وارد باشگاه می شود. با شناختی که از آقای آجورلو دارم، قطعاً او تمام تلاش خود را می کند، او در این بخش خصوصی سازی بسیار سخت کار می کند. همین آقای گربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی جلسات متعددی داشت.

حیدری درباره اینکه این سهام واقعا برای هواداران سودآور است، گفت: آنها در حال حاضر بخشی از دارایی خود را به نام این دو باشگاه سرمایه گذاری می کنند. وقتی صحبت از یک مکان خصوصی مانند بورس می شود، حتماً یک ایده پشت آن بوده است. حتی واگذاری 10 درصد سهام نیز کافی نیست. بخشی دیگر از سهام در ماه های آینده واگذار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خودش سهام استقلال را خریده است، گفت: اصولا برای پیشکسوتان سهام در نظر گرفته اند اما من هم مصاحبه کردم و گفتم حتما این سهام را می خرم. وقتی خودمان این کار را انجام دهیم مردم بیشتر دلگرم می شوند و می توانند با خرید این سهام سرمایه گذاری هم برای باشگاه استقلال و هم برای خودشان باشند. در حال حاضر فقط 10 درصد سهام است اما امیدوارم 100 درصد سهام خیلی زود به دست هواداران برسد.

پیشکسوت استقلال درباره برتری این تیم در لیگ برتر و نزدیک شدن به قهرمانی گفت: این فصل برای استقلال فصل متفاوتی است. شاید استقلال در روزهای ابتدایی فصل چندان امیدوارکننده نبود، اما فرهاد برای سومین بار وارد این باشگاه می شود. او تاکنون بسیار موفق بوده و بوده و رکوردهای زیادی را شکسته است. حتی می بینید که با وجود اینکه دو بازیکن خوب ما را بردند، استقلال همچنان بهترین خط دفاعی لیگ را دارد. من اینجا از تمام مدافعانی که در استقلال داریم دفاع می کنم چون بهترین ها را داریم امیدوارم عوامل دیگر مانع قهرمانی نشوند.

حیدری با بیان اینکه آجورلو بارها گفته دوست ندارم استقلال قهرمان شود، گفت: آقای آجورلو خودش سرباز بود اما هیچ وقت در باشگاه استقلال قانون شکنی نکرد. از همان روز اول به آقای سمیعی وکیل باشگاه گفته شد که آیا واقعاً سرباز هستند یا نه؟ اگر سرباز بودند پیش خیلی ها می رفتند و خودشان اسمشان را می گفتند. فکر می کنم مرادمند می توانست تا پایان فصل بماند و برای استقلال بازی کند. به نظر من آبی یا قرمز جالب نیست. فقط تصمیم گیرندگان باید از قانون تبعیت کنند. اگر بگوییم مرندمند می توانست بازی کند می توانست قانونی بازی کند اما این شرایط فراهم نشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید