در هر خانواده ای نظرات متفاوتی وجود دارد/ با اروگوئه قراردادی وجود ندارد


ساعت: 12:21
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881932

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره وضعیت فعلی تیم ملی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد جماعت در خصوص اختلافات داخلی در تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: البته مصاحبه رسمی از میرشاد مجدی منتشر شد که به بسیاری از نکات و ابهامات پاسخ داد. سکوت من تکراری است اما یک بار دیگر تاکید می کنم که طبیعتا تصمیم گیرنده در هر موضوع تیم ملی اعم از فنی، اداری و اجرایی فدراسیون فوتبال است.

مدیر رسانه ای تیم ملی گفت: تاکنون هیچ تغییری نداریم. در پاسخ به بحث های مطرح شده، همانطور که معاون رئیس جمهور بیان کرد؛ دولت درخواست تغییر تیم ملی را به ما اعلام نکرده و چنین نظری وجود نداشته است. نگاه دولت به تیم ملی همواره حمایت کیفی و کمی در حوزه های مختلف بوده است.

وی با بیان اینکه حواشی در جام جهانی به تیم ملی آسیب می زند گفت: با هماهنگی های مدیران فدراسیون این وضعیت برطرف می شود. همه اعضای تیم ملی یک هدف دارند و آن موفقیت در همه زمینه هاست. خدا کنه نگرانی نباشه و جو مساعد باشه.

جماعت درباره اینکه خود اسکوچیچ در ایجاد این جو و اعتماد به نفس بازیکنان نقش دارد، گفت: درباره این مسائل صحبت نکنیم. باید از تمام انرژی موجود در کشور استفاده کنیم تا بهترین اتفاقات برای تیم ملی در جام جهانی رخ دهد.

مدیر رسانه ای تیم ملی با بیان اینکه اگر مدیران فدراسیون در گذشته برخورد قاطع تری با ملی پوشان داشتند، چنین سوالاتی مطرح نمی شد، گفت: من در جایگاهی نیستم که درباره مسئولان رسمی فدراسیون صحبت کنم. اما آنچه دیدم سخنگوی و یکی از اعضای هیئت مدیره روز چهارشنبه در حمایت از کارکنان بیانیه بسیار قوی صادر کردند. جایی برای شک ندیدم.

وی با بیان اینکه به گفته اسکوچیچ عده ای از آب تیره ماهی می گیرند و این افراد چه کسانی هستند، گفت: باید منتظر بمانیم. فکر می کنم اسکوچیچ این هفته به ایران برمی گردد و در مورد آن سوال خواهد کرد.

جماعت درباره فضای دو تیمی در تیم ملی گفت: در هر خانواده ای نظرات و دیدگاه های متفاوتی وجود دارد، اما مهم آن چیزی است که در اردوی قطر و همچنین در دو بازی اخیر مقدماتی جام جهانی شاهد بودیم. تیم متحد است. اختلاف نظرهایی وجود دارد. باید توقعات معقولی داشته باشیم و برای موفقیت تیم ملی دست به دست هم بدهیم. تمامی اخبار و رویدادهای مربوط به فدراسیون فوتبال و تیم ملی توسط رسانه های رسمی فدراسیون اعلام خواهد شد.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره برگزاری اردو و بازی های دوستانه گفت: بعد از اردوی قطر تا امروز دو دیدار برای اردوی شهریور و تیم ملی داشتیم. انشاالله در فیفا آینده اردویی در اروپا داشته باشیم. این کشور تقریبا اتریش خواهد بود، اما هنوز تصمیم گیری نشده است. دو بازی تدارکاتی برگزار می کنیم. اروگوئه یکی از گزینه های اصلی ما برای میزبانی این بازی است اما تاکنون قراردادی امضا نشده است.

وی درباره اینکه آینده فدراسیون و ریاست جدید می تواند روی قراردادهای دوستانه تاثیر بگذارد، گفت: انشاالله تا دو هفته آینده تکلیف بازی دوستانه را نهایی می کنیم. بگذار قرارداد بسته شود، روسا و مردم نقشی ندارند. طبیعتا برنامه ریزی پیش از اردو باید در دو هفته آینده شکل نهایی خود را به خود بگیرد. فکر نمی کنم پیشرفت فدراسیون تحت تاثیر قرار بگیرد چون تاریخ انتخابات تا اردوی شهریور زیاد نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید