15 ساعت جلسه بی نتیجه برای تعیین دستمزد کارگران / جلسه بعدی به 7 اسفند موکول شد / وزیر کار: نظرات مختلفی وجود دارد

15 ساعت جلسه بی نتیجه برای تعیین دستمزد کارگران / جلسه بعدی به 7 اسفند موکول شد / وزیر کار: نظرات مختلفی وجود دارد

جلسه شورای عالی کار برای تعیین دستمزد کارگران پس از ساعت ها چانه زنی و مذاکره فشرده صبح روز شنبه 6 اسفندماه به پایان نرسید و به روز یکشنبه (7 اسفند) موکول شد. سید سلطان مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای تعیین حقوق سال آینده کارگران اختلاف نظر وجود دارد و باید کار کارشناسی انجام شود.

جلسه شورای عالی کار برای تعیین دستمزد کارگران پس از ساعت ها چانه زنی و مذاکره فشرده صبح روز شنبه 6 اسفندماه به نتیجه نرسید و به روز یکشنبه (7 اسفند) موکول شد.

جلسه شورای عالی کار برای تعیین دستمزد سال آینده کارگران صبح روز جمعه پنجم اسفندماه آغاز شد.

ماراتن چانه زنی دستمزد کارگران سال آینده بدون موافقت اعضای شورای عالی کار پایان یافت.

این جلسه که حدود 15 ساعت به طول انجامید با حضور جامعه کارگری، کارفرمایان و نمایندگان دولت برگزار شد.

این جلسه با حضور سید سلطان مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی و سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای تعیین حقوق سال آینده کارگران نظرات مختلفی وجود دارد و باید کارشناسی شود. سید سلطان مرتضوی در پایان جلسه شورای عالی کار در جمع خبرنگاران گفت: در سال های اخیر بحث سه جانبه گرایی، نظارت بر نظرات و بیان دیدگاه های مختلف مطرح شده است.

وی افزود: ما در سال جاری به نقاط مشترک زیادی دست یافتیم، البته مواردی وجود دارد که باید به صورت کارشناسی بررسی شود.

مرتضوی تاکید کرد: جلسه شورای عالی کار عصر یکشنبه 7 اسفند برگزار می شود. این فرصتی است برای شرکای اجتماعی که با جامعه هدف خود مشورت و گفتگو کنند تا به نتیجه قطعی برسند.

دیدگاهتان را بنویسید