هدایت یارانه بگیران به سامانه ساماندهی هدفمندی یارانه ها/تعیین دستمزد کارگران سال 1402 در جلسه بعدی سی تی.


ساعت: 12:23
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920385

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه هیات دولت اظهار داشت؛

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کسانی که تحت هیچ شرایطی یارانه دریافت نکردند و مشمول دریافت آن هستند، می توانند به سامانه ساماندهی هدفمندی یارانه ها مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار شبکه اجتماعی راه دانا؛ سید صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه امروز شورای دولت گفت: بر اساس رصد سامانه معاونت استخدامی وزارت کار، دستگاه های اجرایی در انجام وظایف خود جلوتر هستند. وظایف در زمینه اشتغال

وی افزود: کسانی که تحت هیچ شرایطی یارانه دریافت نکرده اند و مشمول دریافت آن هستند می توانند به سامانه سازمان هدفمندی یارانه ها مراجعه کنند که پس از طی مراحل سامانه به متقاضی و سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام می شود.

سولت مرتضوی با بیان اینکه در یک ماه گذشته خدمات ویژه ای از سوی بیمه های اجتماعی و کشوری به مستمری بگیران ارائه شده است، تصریح کرد: انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی برای کلیه مستمری بگیران با افزایش 80 درصدی شرح خدمات و 120 درصدی وجوه واقعی. هدیه ای است که دولت این مردم داده است. واریز حقوق بازنشستگان کشوری با تاخیر یک ماهه در افزایش سایر سطوح از دیگر اقدامات وزارت تعاون بود.

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بر اساس اعلام سامانه نظارت بر اشتغال علی البدل وزارت تعاون، دستگاه های اجرایی در وظایف اشتغال زایی خود جلوتر بوده و به ماموریت های خود عمل کرده اند که جای تشکر دارد. .

مرتضوی درباره آخرین تصمیمات برای تعیین دستمزد کارگران در سال آینده گفت: فرض بر این است که در جلسه آتی شورای کار در این باره تصمیم گیری شود و متعاقباً اطلاعات کافی به استیضاح ارسال شود.
ادامه دارد/

دیدگاهتان را بنویسید