مردم از پیروزی ما مقابل اروگوئه راضی نیستند/ با وجود کی روش، ما هیچ تقسیم بندی نداریم


ساعت: 22:47
تاریخ انتشار: 07/07/1401
کد خبر: 1900168

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: با آمدن کیروش چطور ممکن است چیزی به نام دو دوستی وجود داشته باشد؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا بیرانوند پس از بازگشت تیم ملی از اردوی اتریش گفت: اردوی خوبی داشتیم و دو بازی دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال می تواند کمک زیادی به ما کند. مقابل تیم های خوبی بازی کردیم و نشان دادیم که در جام جهانی حرفی برای گفتن داریم.

وی درباره اینکه روحیه تیم تغییر کرده است، گفت: این یک امر طبیعی است. کی روش اضافه شد و بازیکنان بیشتر با او کار کردند و نظم و انضباط خوبی داشت. البته زمان زیادی برای کار با بچه ها نداشت، اما از تجربه قبلی می دانستیم که از ما چه می خواهد. در مجموع ما تیم بسیار خوبی هستیم.

دروازه بان تیم ملی درباره وضعیت مصدومیت خود گفت: کمرم مشکل دارد و در دیدار تیم های ارتش تهران هم مصدوم شدم. البته کی راش بعد از بازی با اروگوئه گفت ای کاش قبل از بازی می گفتی درد داری اما تیم ملی برای من مهم بود. اینکه سرمربی انگلیسی بازی ما را از نزدیک دنبال می کند نشان می دهد که حسابی روی تیم ملی باز کرده اند. به هر حال من تابع نظر سرمربی و پزشکان تیم ملی هستم.

بیرانوند درباره اتفاقاتی که در کشور افتاد تاکید کرد: همه ما ناراحت شدیم. در اردوی تیم ملی بودیم و فشارهایی وجود داشت و به دلیل قوانین تیم ملی نتوانستیم واکنشی نشان دهیم. به هر حال این کار درستی نیست که مردم همدیگر را اینطور قلدری کنند و امیدوارم مسائل حل شود و همه راضی باشند.

وی در خصوص گزارش رسانه های مخالف مبنی بر ایجاد اختلاف بین بازیکنان، تاکید کرد: چنین چیزی وجود ندارد. تعویض مهدی طارمی اتفاق عجیبی نبود. او پس از تعویض با تمام بازیکنان روی نیمکت دست داد و اصلا ناراحت نشد. اگر ناراحت بود با کسی دست نمی داد. به خودتان بگویید چه زمانی و چگونه ممکن است چیزی به نام دو دوستی وجود داشته باشد؟

مدافع تیم ملی در نهایت گفت: هدف ما شادی مردم است و در دو بازی هم گفت فقط باید مردم را خوشحال کنید. خیلی دوست داشتیم بعد از پیروزی مقابل اروگوئه خوشحال باشند اما این اتفاق نیفتاد. باید شادی و شادی را به مردم جام جهانی هدیه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید