گفتگو یا درخواست جدایی مجیدی از استقلال / بازگشت یزدانی و مرادمند به تیم برای فصل آینده


ساعت: 11:05
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843061

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: هیچ صحبت و درخواستی برای جدایی مجیدی انجام نشده و مجیدی با استقلال قرارداد دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ پرویز مظلومی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال درباره جدایی فرهاد مجیدی از این تیم گفت: مجیدی سرمایه باشگاه است و امسال پخته تری عمل کرد. باید هر چه کاشته درو کند و به راهش ادامه دهد. هواداران مجیدی را دوست دارند و اعضای هیئت مدیره و مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه از او می خواهند که بماند. هیچ صحبتی و درخواستی مبنی بر رفتن مجیدی صورت نگرفت.

وی همچنین گفت: اگر بحث جدایی است باید در هیات مدیره مطرح شود چرا که مجیدی با استقلال قرارداد دارد. ما از او، گابریل پین و سایر مربیان می خواهیم که بمانند. هر درخواستی باید به هیئت مدیره ارسال شود و در صورت ارائه درخواست رد خواهد شد.

مظلومی در گفت و گو با زی سیم درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه گفت: آجورلو در حال صحبت با سیلوا است و قرار شده که پاسخ دهد تا بر سر مبلغ پیشنهادی او و باشگاه به توافق برسند. این مقدار نزدیک است. مهم این است که بازیکنان دوست دارند بمانند.

وی در این خصوص تصریح کرد: مانند نیم فصل اول و فصل اول که فرهاد مجیدی هر درخواستی را مطرح می کرد، باشگاه به دنبال او بود و تقریباً خواسته او را برآورده کرد، اکنون باشگاه بیکار ننشسته است. ما قهرمان هستیم و مثل سایر تیم ها که می خواهیم سر و صدا کنیم، نگرانی نداریم. ما کارمان را آرام آرام انجام می دهیم. هواداران نگران نباشند

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال درباره وضعیت سربازان این تیم نیز گفت: یزدانی در مقطع دکتری قبول شد و باید ادامه تحصیل دهد و قطعا به باشگاه بازخواهد گشت. مرادمند نیز وثیقه گرفت و خدای نکرده این دو عزیزی که زحمت کشیدند سال آینده از حضورشان استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید