اطلاعیه سازمان نظام وظیفه ناجا برای دو بازیکن استقلال / مرادمند و یزدانی باید خود را در خدمت معرفی کنند.


ساعت: 15:41
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810817

سازمان وظیفه عمومی جمهوری اسلامی ایران وضعیت خدمت وظیفه عمومی را برای بازیکنان مشمول استقلال تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد سیاوش یازنی و محمدحسین مرادمند دو بازیکن استقلال باید خود را معرفی کنند.

در اطلاعیه سازمان انتظامی جمهوری اسلامی ایران آمده است: به منظور تنویر افکار عمومی به اطلاع عموم می رسد.

طبق قوانین و مقررات قبلی، هر یک از ورزشکاران مناطق مختلف که به سن مشمولیت رسیده اند باید در قالب تسهیلات ویژه به خدمت اعزام شوند تا از توسعه ورزش کشور حمایت شود و ماندگاری ورزشکاران حرفه ای افزایش یابد. در باشگاه. با مجوزهای لازم، خدمت ورزشکاران حرفه ای در رشته های فوتبال، والیبال و بسکتبال در سطح تیم ملی حداکثر تا 30 سال و لیگ برتر حداکثر تا 28 سال و بلافاصله پس از مهلت مقرر قابل تعویق است. ضرورت

لازم به تاکید است پس از پایان مهلت مقرر امکان ادامه فعالیت در باشگاه های مربوطه برای ورزشکاران وجود ندارد. همچنین عدم حضور به موقع این افراد در خدمت سربازی باعث غیبت آنان شده است که در این صورت ادامه فعالیت ورزشی در باشگاه ها و تیم ملی را از دست خواهند داد.

در خصوص بازیکنان آقایان سیاوس یزدانی و محمدحسین مرادمند با توجه به اینکه پروانه ورزشی آنها طبق مقررات باشگاه ورزشی استقلال منقضی شده است باید در اعزام از پیش برنامه ریزی شده مورخ 1393/03/22 در مسابقات حضور یابند. نیاز به ارسال.

البته این ورزشکاران می توانند در یگان های نیروهای مسلح به فعالیت ورزشی خود ادامه دهند و بنا به درخواست وزارت ورزش و جوانان و دعوت به تیم ملی، شرکت در اردوها و بازی های ملی نامحدود است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید