باشگاه اعلام کرد مرادمند و یزدانی نمی توانند بازی کنند/ 3 امتیاز مقابل فجر به اندازه سایر دیدارها اهمیت دارد.


ساعت: 16:07
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810560

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نه تنها بازی فردا، بلکه نتایج همه دیدارهای پیش رو برای ما مهم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و فجر سپاسی گفت: چندین بازی از تیم فجر را دیده ایم. این تیم با توجه به بازی ها می توانست رتبه بهتری در جدول داشته باشد. نه تنها بازی فردا برای ما مهم است، بلکه نتایج همه دیدارهای پیش رو نیز برای ما مهم است، در طول هفته درباره این دیدار با بازیکنان صحبت کردیم. تنها عامل مهم این است که بچه ها در این بازی با تمرکز کامل بازی کنند تا 3 امتیاز بگیرند.

وی در خصوص غیبت استقلال مقابل فجرسپاسی گفت: سیاوش یزدانی و مرادمند نمی توانند برای ما بازی کنند و باشگاه ساعتی پیش به ما اطلاع داد. وریا گفوری به دلیل مشکلات انضباطی، دانشگر به دلیل مصدومیت جزئی و ابوالفضل جلالی به دلیل سرماخوردگی در بازی فردا حضور ندارند. در مورد جلالی هم باید ببینیم بازی می کند یا نه.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط آمانوف و اینکه در 2 بازی اخیر در 2 پست استفاده شده و اینکه آیا تفکر کادر فنی در بازی فردا هم همین است یا خیر، گفت: در مورد فنی نمی توانم زیاد توضیح دهم. او این را گفته است، او بازیکن بسیار خوبی است و فکر می کنم به تیم ما کمک زیادی خواهد کرد. خدای نکرده در بازی فردا از او استفاده کنیم و امیدوارم بتواند روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید