طنز برای فرهاد: استقلال در این دیدارها که 7 بر صفر پیش بود، بازی نکرد

طنز برای فرهاد: استقلال در این دیدارها که 7 بر صفر پیش بود، بازی نکرد

رحیم یوسفی با اشاره به پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل رفسنجان کپر و باخت استقلال مقابل نساج، گفت: شرایط جدول بهتر شده است، پرسپولیس در یک طرف پیروز شده و استقلال از طرف دیگر به تساوی رسیده است و اختلاف دو تیم. به سه امتیاز رسیده است.«حالا می توان امیدوار بود بچه ها دربی را ببرند و از نظر امتیازی برابر باشیم.

وی دربی 26 اسفند را برای هر دو تیم بسیار مهم خواند و ادامه داد: اگر در دربی را ببریم تیم قهرمان می شود، به نظر من دربی بسیار تعیین کننده است و همه چیز به آن بستگی دارد.

یوسفی با بیان اینکه استقلال دو نفر از اعضای خود را به دلیل سربازی از دست داد، توضیح داد: نمی توان گفت که استقلالی ها با این اتفاق وزن کم می کنند. نفراتی که در لیگ برتر بازی می کنند در یک سطح هستند و فاصله بین بازیکنان زیاد نیست. قطعا معاونان مورمند و یزدانی دو بازیکن مجزا کمتر ندارند. غیبت این دو نفر شاید چندان موثر نباشد.

چه کسی دوست ندارد تیم قهرمان شود؟ زمانی که استقلال 7 امتیاز جلو بود، این صحبت ها نبود، حالا دوباره مساوی کردند و این صحبت ها شروع شد. اینها نقاط ضعف است. به نظر من حتی اگر تیمی ببازد باید باخت را تحمل کند. بیان این جملات در هنگام از دست دادن امتیاز، کار افراد بزرگ نیست.

این پیشکسوت با تاکید بر اینکه پرسپولیس برای قهرمانی باید در تمام دیدارهای باقی مانده خود پیروز شود، گفت: بچه ها می دانند که باید کار خود را انجام دهند. باخت و تساوی هم جزو فوتبال است اما اگر دربی را ببرند شرایط فرق می کند. وقتی بازی کردیم، علی پروین گفت: استقلال را ببر، اصلاً نمی خواهد قهرمان شود. این بار شرایط به گونه ای است که قهرمانی استقلال پرسپولیس را به سمت قهرمانی پیش خواهد برد.

دیدگاهتان را بنویسید