ماجرای استعفای فرهاد مجیدی در صورت اختلاف یزدانی و مرادمند.

ماجرای استعفای فرهاد مجیدی در صورت اختلاف یزدانی و مرادمند.

محمد مومنی در خصوص انتخاب میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: ماجدی فوتبال ایران خراب است. همه کسانی که تا دیروز سر کار بودند و برنامه فوتبالی می کردند، فارغ از استقلال و پرسپولیس برای تیم خاصی کار نکردند، بلکه برای فوتبال ایران کار کردند. اینکه فوتبالیست سابقی مثل مجیدی به اوج بالایی رسیده و می خواهد از فوتبال ایران دفاع کند قابل تقدیر است. او تیزهوشی فوتبالی هواداران استقلال و پرسپولیس را درک می کند و می تواند در تصمیم گیری ها آنها را مد نظر قرار دهد، این موضوع برای سپاهان، نساجی و هر تیم دیگری قابل بررسی است.

وی افزود: مجیدی سابقه بازی در تیم ملی و استقلال را دارد و حق دارد در تصمیم گیری های فوتبالی نقش داشته باشد و در ابتدای صحبت هایم گفتم کسانی که تا دیروز در این سمت بودند. برای فوتبال ایران کار کردند، از جمله ابراهیم شکوری. مجیدی با سازهای عالی و دکترای تربیت بدنی در فدراسیون حضور دارد و از همه مهمتر به زبان انگلیسی صحبت می کند. تعداد کمی از مدیران فدراسیون به اندازه مجیدی به زبان انگلیسی صحبت می کنند. مجیدی در همه زمینه ها کار کرده و توانایی های خود را دارد.

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: برخی از محدودیت های کار مجدی صحبت می کنند. من یک مدیر هستم و می دانم که هر کسی می تواند مدیر یک سازمان باشد. شاید خیلی ها بگویند فدراسیون یک سازمان مردم نهاد است اما قطعاً امکانات اداری باعث می شود مجیدی بتواند در فدراسیون فوتبال برای موفقیت جمهوری اسلامی فعالیت کند. رئیس جمهور تاکید کرده بود که هرکس در هر کجا که است باید در حوزه کاری خود تلاش کند. وی گفت: ورزش را به ورزشکاران بسپارید. مجیدی بر اساس اهداف و شعارهای رئیس جمهور و اهداف نظام انتخاب خواهد شد.

مومنی در ادامه گفت و گو با تسنیم درباره بحث سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند گفت: متاسفانه شاهد هستیم که مشکل سربازی دو بازیکن استقلال به گردن تیمی مثل فجرسپاسی شیراز می افتد. فکر نمی کنم شیرازی ها به اندازه بقیه به بحث سربازی دو بازیکن استقلال نگاه کنند. بچه های شیراز اخلاق مدار هستند اما شیطنت هایی را از سوی دیگران می بینیم که از تیم بزرگ و خوب شیراز برای حمله به استقلال استفاده می کنند، مدیریت باشگاه در این زمینه کاملا هوشمندانه عمل می کند و اجازه تضییع حق استقلال را نمی دهد، آنها را در مراجع ذیصلاح تحت پیگرد قانونی قرار دهید.

وی در پاسخ به شایعاتی مبنی بر استعفای فرهاد مجیدی از استقلال به عنوان یزدانی و مورامند، گفت: اولا مجیدی استعفا نمی دهد و دوم اینکه این سطور در فضای مجازی منتشر می شود تا آرامش بازیکنان به هم بخورد و عده ای دچار مشکل شوند. جایی.”

دیدگاهتان را بنویسید