سعید فتاحی مشکل بزرگ مرادمند و یزدانی را فاش کرد

سعید فتاحی مشکل بزرگ مرادمند و یزدانی را فاش کرد

سعید فتاحی پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل فجرسپاسی در مورد آخرین وضعیت اعزام سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند و اینکه امروز نظام وظیفه اعلام کرد باید کار را شروع کنند، گفت: از بازیکنان و کادر فنی تیم ما. تیم پیروزی فجرسپاسی بابت این پیروزی از یاران خوب استقلال تشکر و قدردانی ویژه ای دارد. سامانه کشیک ظهر امروز اطلاعیه ای صادر کرد. این مشکل اصلی است. چرا امروز بعدازظهر این کار را کردی؟ اگر این دو بازیکن باید سرباز می شدند، چرا قبلاً این را نگفتند و قبل از دیدار ما با فجر این حرف را نگفتند.

وی افزود: باید ایراداتی وجود داشته باشد. استقلال تمام اختیارات خود را طبق قانون اعمال کرد و برای استفاده از بازیکنان نظامی خود اقدام کرد. سیاوس یزدانی ملی پوش کشورمان است که 8 اسفند 30 ساله می شود. چگونه این بازیکن را در تاریخ 22 مارس ارسال کردید؟ همه می دانند که مرندمند در اردوی تیم ملی است و طبق قانون بازیکنی که در سطح ملی باشد تا 30 سال می تواند بازی کند. چرا مورمند نمی تواند برای استقلال بازی کند؟ فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش نامه ای به مرادمند نوشته اند، این سوالات را از ما نپرسید، بلکه از کادر وظیفه بپرسید.

معاون اجرایی باشگاه استقلال درباره اینکه سمیعی (معاون حقوقی استقلال) گفته است باید وضعیت سربازی برخی دیگر از بازیکنان لیگ برتری را هم در نظر گرفت، گفت: اگر بخواهم بگویم کدام تیم سرباز دارد یا نه به این دلیل است که او سال‌ها در سازمان است.» من در لیگ بوده‌ام و این‌ها را می‌دانم. نمی‌گویم تیم‌های دیگر تخلف کرده‌اند، اما از ظرفیت قانونی خود استفاده کرده‌اند. همان کاری که باشگاه استقلال می‌خواهد انجام دهد. فقط در بحث سربازی در ابتدای لیگ، مسائلی مانند تبلیغات محیطی، جذب بازیکن خارجی و… سعی کرده ایم قانون را رعایت کنیم. خدا را شکر که تاکنون این کار را انجام داده است و خداوند به ما کمک می کند قانون را رعایت کنیم. از این به بعد

وی در پاسخ به این سوال که آیا مرادمند و یزدانی باید حتما به اردو بروند یا همچنان امیدوار به ماندن در استقلال هستند، گفت: باشگاه همچنان در تلاش است. حدود یک ماه است که تلاش می کنیم و می نویسیم و همه کارهای لازم را انجام داده ایم، اما متاسفانه هنوز به نتیجه نرسیده ایم، باشگاه قطعا از ظرفیت قانونی خود استفاده خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید