یزدانی و مرادمند در پایان لیگ سرباز می شوند؟

یزدانی و مرادمند در پایان لیگ سرباز می شوند؟

دو روز پیش در حالی که فرهاد مجیدی نتوانست از حضور محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی در ترکیب تیمش مقابل فجر استفاده کند و به نظر می رسید دوران سربازی آنها تمام شده باشد، محمد مومنی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال به هوادارانش قول داد. که مشکل این دو بازیکن حل می شود.

به نظر می رسد استقلالی ها به مکاتبه باشگاه با ستاد کل نیروهای مسلح امیدوار هستند و امیدوارند کار یزدانی و مرندمند از این طریق حل شود.

سعید فتاحی، معاون اجرایی باشگاه استقلال شب گذشته در بخشی از سخنان خود در برنامه اضافه کار رادیو ایران گفت: تعویق سربازی از قبل در بین بازیکنان لیگ برتری و برخی تیم ها اتفاق افتاده است و او بازیکنی است که سه بازیکن دارد. ماه ها باقی مانده و به نیروهای مسلح اجازه حضور در لیگ برتر را داده است.

به گفته فتاحی، به نظر می رسد سازمان نظامی به دلیل فشارهای ایجاد شده در فضای مجازی تصمیم به انتصاب دو مدافع استقلال گرفته است و اکنون باشگاه استقلال نسبت به این اقدام معترض است و منتظر پاسخ ستاد کل نیروهای مسلح است. .

اتفاق دیگری که می تواند استقلالی ها را به حل شدن پرونده یزدانی و مرادمند امیدوار کند صحبت های سردار مهرعلی برانچشمه رئیس سابق تربیت بدنی نیروهای مسلح و رئیس فدراسیون ورزش های زرهانه است.

باران چسمه که شاید معروف ترین مقام درگیر در بحث نظامی فوتبالیست ها و ورزشکاران در سال های اخیر باشد، شب گذشته در گفت و گو با رادیو ایران گفت: در گذشته معمول بود که برخی از ورزشکاران که قرارداد داشتند و دو نفر بودند. یا سه ماه تا پایان لیگ با هماهنگی سازمان جذب می توانستند پس از پایان لیگ خدمت سربازی خود را انجام دهند و این سوال پیش می آید که چرا در مورد یزدانی و مرادمند این اتفاق نیفتاد؟

در حال حاضر هر روز و هر ساعت اخبار جدیدی از دو مدافع استقلال منتشر می شود و هنوز مشخص نیست که آیا این دو بازیکن تا پایان فصل می توانند تیم خود را همراهی کنند یا به زودی دوره خدمت آنها آغاز می شود. .

دیدگاهتان را بنویسید