حمله سعید فتاحی به اقدامات سازمان لیگ

حمله سعید فتاحی به اقدامات سازمان لیگ

باشگاه استقلال در چند روز اخیر بارها به سازمان لیگ خواهان تغییر زمان برگزاری مسابقات شده است و درخواست استقلالی ها این است که بازی های این تیم را به بعد از بازی های پرسپولیس موکول کنند تا عدالت اجرا شود سوال.

سعید فتاحی، مدیرعامل باشگاه استقلال در مقابل ساختمان باشگاه توضیح داد: در نهایت برنامه ریزی لیگ باید به گونه ای باشد که انصاف برای همه تیم ها برقرار شود. من خودم سال هاست که در سازمان لیگ این کار را انجام می دهم، مدارک موجود است و همه دوستان به یاد دارند. این 30 هفته بازی است و از این 30 هفته، دو هفته آخر را همزمان داریم و دو هفته هم که استقلال و پرسپولیس بازی مستقیم دارند. 26 هفته مونده، در این 26 هفته 13 هفته برای استقلال زودتر از پرسپولیس و 13 هفته مقابل پرسپولیس زودتر از استقلال برنامه ریزی کردم.

فتاحی ادامه داد: این رسم پیش از من توسط استادم آقای کاظمی بود و آقای بهروان هم همین کار را کردند. این عادتی است که در فوتبال ما به دلیل حساسیت دو باشگاه و هوادارانشان نسبت به یکدیگر انجام می شود. متاسفانه امسال از نیم فصل اول باشگاه استقلال 10 هفته زودتر بازی کرد و پرسپولیس فقط 4 هفته!

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به تصمیم سازمان لیگ گفت: این واقعا عادلانه نیست و ما بلافاصله درخواست خود را به صورت شفاهی به آقای مهدی دادیم و گفتیم که در نیم فصل به آن عمل خواهند کرد. اما حالا که ندیده، بازی استقلال تهران مقابل گل‌گوتا ساعت 17:30 و پرسپولیس در آبادان ساعت 19:30 است. او گفت به نظر اشتباهی رخ داده است و باید زمان‌بندی را انجام دهد. از بازی تغییر کرده است، اما آنها تا کنون تغییر نکرده اند.

وی افزود: در نهایت بازی در شهر ارف مثل قبل است که باید می شد مگر اینکه تابستان باشد و گرم نباشد و به دلیل گرما بخواهند بازی را بعد از بازی در تهران به تعویق بیندازند.

فتاحی با اشاره به اینکه برای اولین بار بازی شهرستانی دیرتر از تهران است، ادامه داد: تاکنون هوا خوب نبوده اما بازی شهرستانی بعد از بازی تهران بوده و همیشه همینطور بوده است. استقلال فقط عدالت می خواهد، اما در جدول حساسیت وجود دارد و مسابقات برای هر دو باشگاه مهم است.

فتاحی در پایان صحبت های خود درباره نامه باشگاه استقلال به لیگ گفت: این خواسته ماست و دوستان قول داده اند که عمل کنند. ما در نیمه اول 13 هفته زودتر بازی کردیم و در نیمه دوم پرسپولیس زودتر بازی خواهد کرد.

سعید فتاحی در پاسخ به شکایت باشگاه نساجی توضیح داد: من کاری به باشگاه نساجی ندارم. چند هفته مانده به بازی استقلال حاشیه ایجاد می شود، یک بار برای بازیکنان خارجی، یک بار برای بازیکنان داخلی، بحث های نظامی و …. در هیچ کجای قوانین گفته نشده که اگر بازیکن خارجی مجوز کار نداشته باشد بازی 3-0 می شود. ما در قوانین چنین چیزی نداشتیم و نداشتیم، در ضمن این دو بازیکن ما (زستد و یامگا) و همچنین مربی ما (PIN) طبق قانون ویزای کاری خود بودند و باشگاه درخواست آنها را داشت. بازسازی.

وی در خصوص شرایط کاری بازیکنان و مربیان خارجی در فوتبال ایران گفت: هر بازیکن و مربی خارجی که پس از امضای قرارداد به ایران می آید، باشگاه نامه ای به فدراسیون می نویسد و فدراسیون با خارجی ها مکاتبه می کند و روند قانونی دارد. .»؛ برخی از بازیکنانی که 2-3 سال در ایران بوده اند دفترچه کار دارند و آنهایی که ورزش ندارند با ویزای کاری و بدون مشکل.

فتاحی در خصوص اینکه تا چه حد حواشی شکل گرفته مربوط به هدایت استقلال است، گفت: طبیعی است اما نمی دانم چرا حملات بیشتری علیه استقلال صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید