واکنش ستاره ملوان به مشکل سیاوش یزدانی و مرادمند

واکنش ستاره ملوان به مشکل سیاوش یزدانی و مرادمند

صادق بارانی پس از چند سال حضور در لیگ برتر برای خدمت سربازی به لیگ یک و تیم ملوان آمد و حالا با نماینده انزلی شرایط خوبی دارد و فاصله زیادی با حضور مجدد در لیگ برتر ندارد.
این بازیکن درباره بازی حساس روز گذشته با مس کرمان به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار خوبی بود. تماشاگران زیادی که آمدند واقعا خوشحال شدند، امیدوارم ادامه داشته باشد. از نظر فنی چون بازی بسیار حساس بود معمولا چنین مسابقاتی خوب پیش نمی رود اما فکر می کنم کسانی که به ورزشگاه آمدند از عملکرد هر دو تیم لذت بردند. کسب یک امتیاز خارج از خانه برای ما بد نبود و امیدوارم برتری ما ادامه داشته باشد.
وی در مورد موقعیت هایی که هر دو تیم داشتند اما تبدیل به گل نشدند، ادامه داد: ما چند موقعیت جلوی درب آنها ایجاد کردیم و حریف دو سه موقعیت خوب داشت که به نظرم رضا حیدری خوب از پس آن برآمد. در کل در طول فصل برای ما خیلی خوب کار می کند و 17 تمیز دارد البته همه بچه ها خوب بودند و همانطور که گفتم یک امتیاز برای ما بد نبود و مسابقه جذابی بود.
مازیار زارع در مورد صحبت های مازیار زارع مبنی بر اینکه هرجای ایران بروند می خواهند ملوان شوند، گفت: امسال تیم ما واقعاً پتانسیل قهرمانی یک رقمی لیگ برتر را دارد زیرا کادرفنی قوی و بازیکنان باکیفیتی داریم. در لیگ برتر خالی است، ملوان چند سال دیگر از سطح اول فوتبال فاصله دارد، مطمئن باشید امسال به لیگ برتر می رویم و تعطیلات خوبی را در انزلی خواهیم داشت.
وی درباره مسابقه با مس کرمان برای قهرمانی لیگ یک توضیح داد: هدف ما امسال قهرمانی لیگ یک است.

بارانی درباره خدمت سربازی ملوان گفت: طبق روال سایر سربازان هر چند روز یکبار باید به پادگان برویم و خودمان را معرفی کنیم، اما بیشتر اوقات تمرین می کنیم. اردو مشکلی است که همه فوتبالیست ها یک روز باید از آن عبور کنند و همه را تحت تاثیر قرار می دهد. ما که خرج می کنیم اما امیدوارم جوان های دیگر لااقل درگیر مشکل سربازی نشوند، نمی گویم نرو، همه بروند و سربازی مقدس است، اما خدای نکرده برای فوتبالیست هایی که می توانند قانون بگذارند. سربازی را بگذرانید و در تیم خود یا صبح فوتبال بازی کنید.به پادگان بروید و بعد از ظهر در تمرینات شرکت کنید. هر اتفاقی بیفتد در نهایت به نفع جامعه ورزش خواهد بود. رفتن به سربازی یک وظیفه است. ارتش ما هم سختی های خودش را دارد و اینطور نیست که فکر کنید خیلی راحت است. همین که شهری منتظر می ماند تا تیم ما چند سال دیگر به لیگ برتر صعود کند، فکر می کنم سخت تر از انتشار 20 ساعت در روز باشد.
بازیکن ملوان درباره شراکت مجدد با سیاوش یزدانی در ملوان گفت: سیاوش دوست بسیار قدیمی من است. متأسفانه او در شرایط بدی سرباز شد، این فوتبالیست سال هاست که برای رسیدن به موقعیت خوب تلاش می کند و فکر می کنم دو روز دیگر برایش خیلی سخت باشد که همه چیز را از دست بدهد. هیچ یک از ما نمی توانیم خود را در جایگاه و هدف خدا قرار دهیم. اگر فوتبال را از فوتبالیست بگیریم یعنی جانش را گرفته ایم. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که هم سیاوش و هم حسین آسیب نبینند و فوتبالشان آسیب نبیند.
او درباره عملکردش در این فصل گفت: من چهار گل زدم، اما واقعا مهم نیست چه کسی گل می‌زند. حمید کاظمی و شهرام سالاری شانس آقای گلی شدن را دارند، هر دو دوست من هستند، اما با توجه به اینکه حمید همبازی من است، دوست دارم امسال آقای گلی شود.
بارانی در پایان برای دیدار هفته آینده مقابل خیبر افزود: خیبر تیم چهارم جدول و تیم خوبی است اما در خانه و جلوی تماشاگران بازی می کنیم محکوم به برد هستیم و می رویم. 100 درصد برای سه امتیاز.

دیدگاهتان را بنویسید