واکنش سرباز سیاوش یزدانی: هر چه در قانون آمده باید اجرا شود

واکنش سرباز سیاوش یزدانی: هر چه در قانون آمده باید اجرا شود

سید مهدی رحمتی ظهر امروز در حاشیه جشنواره فوتبال ستارگان مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روزی که فوتبال را شروع کردیم از مناطق محروم و زمین های کثیف شروع کردیم. ما در نهایت توانستیم از شرایط زمین و آسفالت فراهم شده استفاده کنیم، این مسابقات در آن زمان بسیار زیاد بود و بستری برای نمایش بازیکنان مستعد فراهم کرد.

وی افزود: هر چه جلوتر می رفتیم شرایط سخت تر می شد. گذراندن کلاس های فوتبال با حقوق برای بچه های پایین شهر سخت است. جا دارد از شهرداری مشهد تشکر کنم که این بستر را فراهم کرد تا بازیکنان مستعد در چمن مصنوعی پایین شهر دیده شوند و با فوتبال کشور آشنا شوند.

سرمربی سابق پدیده درباره شرایط لیگ برتر توضیح داد: در مورد تیم خاصی صحبت نمی کنم، اما 19 فصل در لیگ برتر بازی کردم. یک فصل در لیگ آزادگان بودم و یک سال هم در لیگ برتر مربی بودم. فکر می کنم امسال سطح فنی مسابقات پایین آمده و همه تیم ها روی نتیجه تمرکز کرده اند. تیم هایی که در انتهای جدول هستند و کنار رفته اند، جدول را شکسته اند. من شخصا از کیفیت لیگ راضی نیستم.

وی در خصوص شانس قهرمانی استقلال گفت: قبلا هم گفته بودم ترجیح می دهم در مورد تیم خاصی صحبت نکنم. استقلال هم نیاز به آرامش دارد و برای ادامه همین روند بهتر است در مورد این تیم صحبتی نشود.

کاپیتان سابق تیم ملی و استقلال درباره سقوط تیم های پایین دستی در لیگ دسته اول گفت: در نیم فصل تیم ها بیشتر با هم آشنا شدند و سخت تر است. تیمی که در نیم فصل دوم موفق تر است، جذب بهتری دارد. فکر نمی کنم تغییر خاصی در جدول ایجاد شود و فقط تیم های انتهای جدول می توانند جای خود را عوض کنند.

وی در خصوص وضعیت بد تیم پدیده گفت: فصل گذشته در آخرین دیداری که با فولاد در مشهد داشتیم که با تساوی به پایان رسید با او مصاحبه کردم و گفتم برای تعیین سرنوشت تیم خیلی دیر شده است. «مسئولان استانی خراسان رضوی و مشهد بی تفاوت بودند و به نظر من وضعیت بد امروز نتیجه همین بی تفاوتی مسئولان است.

رحمتی در مورد اینکه حمیداوی در شرایط فعلی چقدر مقصر است، گفت: «سوالی هست؟» پاسخ روشن است. همانطور که گفتم، اگر مقاله ای منتشر کنید، می توانید فکر کنید و تفاوت بین امسال و سال گذشته را ببینید.

وی در خصوص بازگشتش به فوتبال و شایعاتی مبنی بر پیشنهاد فدراسیون برای پذیرش هدایت تیم ملی امید گفت: در مورد تیم ملی امید صحبتی نکرده ام و فعلا پیشنهادی وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید