واکنش سرمربی استقلال به توئیت جنجالی سیاوش یزدانی علیه ساپینتو

واکنش سرمربی استقلال به توئیت جنجالی سیاوش یزدانی علیه ساپینتو

خسرو حیدری پس از برد استقلال مقابل ذوب آهن گفت: واقعا بازی سختی بود. ذوب آن نشان داده بیهوده نیست که تاکنون ضرری نداشته است. آنها جوانان بسیار خوبی دارند و من به مهدی تارتار تبریک می گویم. آنها با تیمی که بازی کردند خیلی خوب بازی کردند. خیلی خوب دفاع کردند. یعنی یک تیم خیلی به هم پیوسته داشتند. خدا را شکر موفق به کسب سه امتیاز شدیم که برای ما بسیار مهم بود.

سرمربی استقلال درباره قضاوت این دیدار گفت: باز هم یکی دو صحنه داشتیم که مشکوک به پنالتی بود. به خصوص صحنه ای که مدافع ذوب آچان بی دقتی کرد و توپ را به آرش رضوند زد. نمی دانیم در مورد داور چه بگوییم.

وی در خصوص غیبت ساپینتو روی نیمکت استقلال گفت: حضور سرمربی روی نیمکت بسیار چشمگیر است. در غیاب او تکلیف من و ماتا دو چندان می شود، سعی کردیم با بچه ها صحبت کنیم تا بتوانند استراتژی تیم را اجرا کنند.

حیدری درباره جریمه مالی سنگین ساپینتو گفت: فکر می کنم همه چیز برای استقلال فرق می کند. اگر ساپینتو را جریمه کردند، نمی دانم چرا بقیه را هم جریمه نکردند. کسانی که باعث این درگیری شدند. من هرگز ساپینتو را به این آرامی ندیده بودم. قبل از گل گهر با امیر قلعه نویی خوش گذشت و احترام زیادی برای هم قائل بودند. فکر می کنم نه قلانوی و نه ساپینتو در 20 دقیقه اول روی خط ننشستند، اما متأسفانه از قبل ساپینتو را افزایش داده بودند.

سرمربی استقلال درباره اینکه داوران ایرانی بیشتر از سایر کشورها به کنار خط می آیند و به مربیان تذکر می دهند، گفت: این سوال را باید از خداداد افشاریان بپرسید که این داوران را انتخاب می کند. حتما آنها را متقاعد کرده اند که آنلاین شوند و مشکلی را با کادر فنی هر دو تیم در میان بگذارند. به نظر من بهتر است روی صحنه هایی که بالا می آیند و غافلگیرکننده هستند تمرکز کنید، صحنه هایی که پنالتی محض هستند و به آنها نمی رسید.

وی در خصوص ادامه کار استقلال در لیگ برتر گفت: روند خیلی خوبی داشتیم، رشد کردیم و باید به همین منوال ادامه دهیم، دو بازی دیگر داریم و از هر دو سه امتیاز می خواهیم. تا بتوانیم روند رشد را ادامه دهیم.

حیدری با بیان اینکه رفتار مصطفی آجورلو با بازیکنان قهری بود، تصریح کرد: فکر نمی کنم. از زمانی که به استقلال آمد واقعا سعی کرد بهترین شرایط را برای بازیکنان فراهم کند. من فکر می کنم او تا به حال کار خوبی انجام داده است. گاهی ممکن است مشکلات مالی پیش بیاید که برای استقلال و پرسپولیس بسیار طبیعی است. وقتی خودم بازی می کردم همیشه مشکلات مالی وجود داشت. امیدواریم این مسائل حل شود. آجورلو سال گذشته موفق شد این تیم را قهرمان کند. همه تلاش کردند تا تیم قهرمان شود. وقتی تیم قهرمان شد، از مدیر عامل تا تدارکات سخت کار کردند. با این رهبری تیم قهرمان شد. امسال فقط به قهرمانی فکر می کنیم. انشاالله بتوانیم به این هدف برسیم و از قهرمانی سال گذشته دفاع کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص توئیت سیاوش یزدانی علیه ساپینتو که بعداً آن را حذف کرد، گفت: باید از سرمربی بپرسید چه اتفاقی افتاده و چه اتفاقی افتاده است.

دیدگاهتان را بنویسید