اقدام عجیب سیاوش یزدانی پس از یک حرکت جنجالی

اقدام عجیب سیاوش یزدانی پس از یک حرکت جنجالی

لحظاتی پس از خروج مدافع حذف شده استقلال همراه با هواداران، این بازیکن در حالی که دست روی گردن سرمربی تیم داشت به سمت رختکن رفت.

در اواخر بازی استقلال و هواداران (دقیقه 88)، مدافع استقلال توپ دوم را زد که در زمین افتاد و در نتیجه کارت زرد دوم خود را از داور دریافت کرد و با قرمزی اخراج شد. کارت سپس در حالی که از اخراج از زمین غافلگیر شده بود با حالتی غمگین و غمگین زمین را ترک کرد که بیژن طاهری لیدر تیم استقلال به سمت او رفت تا مدافع تیمش را تا رختکن همراهی کند.

در این لحظه صحبت هایی بین سرمربی استقلال و مدافع اخراجی رد و بدل شد. بیژن طاهری در گفتگوی کوتاهی درباره گفتگوی خود و سیاوش یزدانی گفت: سیاوش در آن زمان از این اتفاق بسیار ناراحت بود و متعجب بود که چرا قاضی او را اخراج کرده است. من هم دلداریش دادم و با توجه به فرصت کمی که باقی مانده بود گفتم خدای نکرده در این فاصله مشکلی پیش نمی آید و بازیکنان تیم با قدرت از دروازه دفاع می کنند. اما یزدانی همچنان ناراحت بود و دوست داشت این اتفاق برایش نیفتد.

سیاوس یزدانی پس از اخراج به رختکن رفت و تا پایان بازی از آنجا خارج نشد.

استقلال در هفته دوم دور برگشت لیگ برتر قرار است در تهران به مصاف ذوب آهن برود اما سیاوش یزدانی در هفته شانزدهم به دلیل اخراج جریمه می شود. دیدار دو تیم با نتیجه 0-2 به سود استقلال به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید