مقصد بعدی سیاوش یزدانی مشخص شد؟!

مقصد بعدی سیاوش یزدانی مشخص شد؟!

علی عسگر کلانتری پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال فجرسپاسی مقابل استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: دیروز هم گفتم تیم ما شجاعانه و شجاعانه بازی می کند همانطور که می بینید ما نبودیم. تیمی که می خواست با 11 نفر در یک سوم زمین ما از خود دفاع کند. از ابتدا تا پایان بازی پرس را در دستور کار داشتیم. در اواخر مسابقه دو مهاجم خود را به سه مهاجم تبدیل کردیم. بازیکنانم سعی کردند دفاع حریف را جلو ببندند.

وی ادامه داد: ما خیلی تلاش کردیم. این نوع رقابت نیاز به قدرت زیادی دارد. با تعویض هایی که انجام دادیم سعی کردیم خلاءهای موجود را پر کنیم. تیم خوب استقلال در هر دو نیمه موقعیت هایی داشت. ما در نیمه اول و دوم حملات و ضدحملات داشتیم، به خصوص در اواخر نیمه دوم، و وقتی در اواخر نیمه دوم حمله کردیم، حیف است که آنها را از دست بدهیم.

سرمربی تیم فجر سپاسی افزود: گلی که به ثمر رساندیم با توجه به شرایط بازی بود و نمی توانم از بازیکنم انتقاد کنم که در آن زمان چه فکری می کرد و چه شرایطی ایجاد کرد. با این حال، اتفاقات و خطاهایی در بازی وجود دارد. در دقیقه 94 مهاجم ما دروازه را وسط قرار داد اما دروازه خالی را به ثمر نرساند. بیشتر این سوال را به دوران جوانی او می سپارم. بازیکن 21 یا 22 ساله ما شرایط را برای خودش آنالیز نکرد اما تلاش همه بازیکنانم ستودنی بود.

کلانتری درباره شرایط داوری این دیدار گفت: داوری خیلی خوب بود. در صحنه احساس کردم شاید بازیکن ما تنبیه شده است اما با دیدن صحنه دیدم پنالتی نبود و داور تصمیم درستی گرفت. ما باید بیشتر تلاش کنیم و بجنگیم تا لیگ را به پایان برسانیم و جایگاه خود را ارتقا دهیم.

وی درباره آخرین وضعیت حضور سیاوش یزدانی در فجرسپاسی گفت: در این مورد صحبت نمی کنم چون تمرکز ندارم. در این بین شایعات و شایعاتی مطرح شد اما من به این موضوع رسیدگی نکردم. باید دید شرایط باشگاه و بازیکنان چگونه خواهد بود.

سرمربی فجرسپاسی درباره اینکه اگر یزدانی بتواند به تیم فجر منتقل شود چه اتفاقی می افتد، پاسخ داد: هر بازیکنی که به تیم ما منتقل شود و بتواند به فجر کمک کند، ضرابخانه را می پذیریم.

دیدگاهتان را بنویسید