با بمب های نقل و انتقالات پرسپولیس آشنا شوید!

هواداران پرسپولیس منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالات هستند و حالا اعلام شده که بمب نقل و انتقالات پرسپولیس رشید مظاهری یا علی علیپور یا شهریار مغانلو خواهد بود. پرسپولیس در نقل و انتقالات خوب عمل نکرد و به قول خودشان بمب نقل و انتقالات را منفجر نکرد.

5 بازیکن جدید برای پرسپولیس بود که یکی از آنها را در روزهای پایانی نقل و انتقالات به تیم دیگری فرستاد و به ندرت با دو نفر دیگر بازی کرد. حامد پاکدل و علیرضا ابراهیمی دو بازیکنی هستند که فرصت کمی برای بازی داشتند.

برای دو خرید دیگر این تیم یعنی رضا اسدی و علی نعمتی شرایط بهتر است و توسط یحیی گل محمدی به این تیم اعزام شدند. با این حال، بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات، پای یحیی و پرسپولیس را برای خرید بیشتر بست. علاوه بر این، تیم به شدت خواهان خرید یک مهاجم خارجی خوب بود.

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس برخلاف وعده اولیه به موقع باز نشد و از این رو پروژه خرید مهاجم جدید در پرسپولیس کم رنگ می شود. با گذشت 5 هفته از آخرین رقابت های لیگ برتر، مشخص است که پرسپولیس نیاز به تقویت دارد و بازیکنان فعلی این تیم در یکی دو پست مشخص جوابگوی کادر فنی پرسپولیس نیستند.

البته شروع بازسازی در دستور کار است و حالا دو مدافع و یک جناح راست برای پرسپولیس از تاجیکستان خریداری شده تا ضعف این تیم در منطقه برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید