بمب نقل و انتقالات پرسپولیس کشف شد

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس کشف شد

علیرضا بیرانوند این فصل به صورت قرضی از آنتورپ بلژیک در بووه پرتغال بازی کرد. این در حالی است که دروازه بان تیم ملی ایران در بیشتر دیدارهای بوآویستا روی نیمکت حضور داشت و تنها حدود 10 بازی برای تیمش انجام داد.

این موضوع باعث شد بیرانوند تمایلی به ادامه کار در بوواویستا نداشته باشد و با ارسال پیامی از این تیم خداحافظی کند. گمانه زنی هایی در مورد مقصد بعدی بیرانوند وجود دارد که تا سال 2023 با آنتورپ قرارداد دارد. این دروازه بان گفت که دوست دارد در جام جهانی در تیمی باشد که در آن بازی می کند و بازی برای او در اولویت است.

سایت بلژیکی voetbalnieuws در گزارشی از وضعیت دروازه بان ایرانی آنتورپ نوشت: رویال آنتورپ تعدادی از بازیکنان خود را قرض داده است اما در تابستان شاهد بازگشت تعداد بیشتری از آنها خواهیم بود. یکی از نقل و انتقالات ناموفق پیش از این از طریق شبکه های اجتماعی بازگشت خود را اعلام کرده بود. آنتورپ این فصل علیرضا بیرانوند دروازه بان خود را به تیم بوویستا پرتغال قرض داد اما این ماجرا چندان موفقیت آمیز نبود. دروازه بان ایرانی در آنجا بیشتر نیمکت نشین بود و تنها 10 بازی انجام داد. این دروازه بان در شبکه های اجتماعی با بوآویستا خداحافظی کرد.

در ادامه این گزارش، بیرانوند با انتشار پیام خداحافظی در اینستاگرام خود درباره آینده خود نوشت: این دروازه بان در رسانه های ایران اعلام کرد که آنتورپ می خواهد به کسب درآمد از او ادامه دهد زیرا در جام جهانی حضور خواهد داشت. این دروازه بان همچنان تا اواسط سال 2023 قرارداد دارد و گفته می شود پرسپولیس از ایران به جذب این دروازه بان علاقه مند است و او نیز می خواهد تابستان آینده به صورت قرضی در آنجا کار خود را آغاز کند. او مشتاقانه منتظر است تا به آنجا برود، اگرچه می گوید دو یا سه باشگاه اروپایی او را زیر نظر دارند.

البته به نقل از hln، ژان بوته، دروازه بان فرانسوی آنتورپ که پس از جدایی از بیرانوند، دروازه بان شماره یک این تیم شد، پیشنهاداتی از لیگ برتر انگلیس دارد و ممکن است فصل آینده آنتورپ را ترک کند.

این موضوع باعث سردرگمی در مورد تساوی های دروازه بانی آنتورپ نیز شده است و مشخص نیست این باشگاه قصد دارد بیرانوند را حفظ کند یا به تیم دیگری بازگرداند.

دیدگاهتان را بنویسید