5 بمب نقل و انتقالات پرسپولیس آماده انفجار

5 بمب نقل و انتقالات پرسپولیس آماده انفجار

یکی از شروط اصلی یحیی گل محمدی برای ادامه همکاری با پرسپولیس، حضور قدرتمند در بازار نقل و انتقالات تابستانی و ساخت تیمی قدرتمند برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است. این درخواست یحیی که البته درست است، بودجه مناسب و البته جلب رضایت ستاره های مختلف را می طلبد. جدای از آمدن بازیکنان جدید به پرسپولیس، بزرگترین چالش یحیی در تابستان حفظ بازیکنان و ستاره های کلیدی پرسپولیس است.

پرسپولیس در فصل قبل هر جام ممکنی را به دست آورد و حالا همه انتظار دارند یحیی تیمی برابر قهرمانی آسیا بسازد. اگر پرسپولیس بتواند با جذب چند بازیکن ستاره های خود را حفظ کند، می تواند به موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا هم امیدوار باشد. اما با توجه به درخشش ستاره های پرسپولیس در فصل قبل و پیشنهادهای سنگین داخلی و خارجی برای این ستاره ها، کار مدیران پرسپولیس برای حفظ بازیکنان کلیدی بسیار دشوار خواهد بود. با وجود این مشکل، یحیی به هیچ عنوان نمی خواهد بازیکنان تاثیرگذار تیمش را از دست بدهد و مدیران پرسپولیس اعلام کرده اند که باید این بازیکنان را تحت هر شرایطی در تیم نگه دارند.

در کنار میلاد سرلک، سعید صادقی و عیسی آل کثیر بازیکنانی هستند که قراردادشان با پرسپولیس به پایان رسیده است و جورجی گلسیانی برای ادامه همکاری با سرپوشان پایتخت باید بند تمدید قرارداد خود را فعال کند. یحیی گل محمدی از حضور هر 4 بازیکن در لیست خود برای فصل آینده خبر داد و از مدیران باشگاه خواست شرایط همکاری با آنها و تمدید قرارداد را فراهم کنند. سرلک پیشنهاد لژیونر شدن را دریافت کرد و گلسیانی هم به دلیل محدودیت های دلاری حاضر به عقد قرارداد ریالی نشد و همین مشکل باعث شد تا مدیران پرسپولیس با مشکل بزرگی مواجه شوند.

یحیی گل محمدی که طی چند روز گذشته در سکوت مشغول به کار بوده امروز در مصاحبه چند روز پیش خود به روند نقل و انتقالات شیرهای سرخ پایتخت واکنش نشان داد و گفت: لیست بازیکنانی که باید قراردادشان تمدید شود به باشگاه داده شد. باشگاه چند روز پیش “دادمش ولی متاسفانه باشگاه هنوز کاری نکرده و قرارداد هیچ بازیکنی تمدید نشده.” گل محمدی در این خصوص صحبت کرد و گفته می شود ابقای علیرضا بیرانوند از دیگر خواسته های این سرمربی باتجربه است.

بعد از اتفاقاتی که بین بیرانوند و باشگاه پرسپولیس افتاد و دو ابلاغیه ای که بیرانوند برای دریافت مطالباتش فرستاد، اگر درویش نتواند مطالبات بیرانوند را به موقع پرداخت کند، قرارداد این بازیکن فسخ می شود. بیرانوند، صادقی، سرلک، گلسیانی و آل کثیر 5 بازیکن مهم و ماندگار پرسپولیس هستند که تکلیف آنها برای فصل آینده همچنان بلاتکلیف است. یحیی هر طور شده این افراد را می خواهد و مدیران پرسپولیس چاره ای جز تمدید قرارداد این افراد نخواهند داشت.

همه این بازیکنان جزو ستاره های فوتبال ایران هستند و مطمئنا هر 5 بازیکن پیشنهادات مختلفی در چنته دارند. در واقع این 5 ستاره مانند بمب ساعتی هستند و در صورتی که درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس در تمدید قرارداد این افراد به تعویق بیفتند، احتمال انفجار این بمب ها وجود دارد. اتفاقی که اصلا به درد پرسپولیس نمی خورد و جدایی هر کدام از این ستاره ها به ضرر پرسپولیس و یحیی گل محمدی تمام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید