پرسپولیس بمب بزرگ نقل و انتقالات را منفجر می کند؟

پرسپولیس بمب بزرگ نقل و انتقالات را منفجر می کند؟

یکی از بازیکنان مورد توجه یحیی گل محمدی برای فصل آینده، سعید عزت اللهی است که سرمربی سرخ پوشان تاکید زیادی بر جذب او دارد. یحیی از مدیران پرسپولیس خواست سعید را به هر نحو ممکن بیاورند تا این ملی پوش بتواند به پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا کمک کند.

سعید 6 ماه با باشگاه ویل دانمارک قرارداد دارد و برای جدایی باید از آن باشگاه رضایت بگیرد. با توجه به زمان کوتاه باقی مانده به قرارداد عزت اللهی، باشگاه دانمارکی برای فروش ستاره ایرانی خود مشکلی ندارد و مذاکرات سعید با مدیران باشگاه برای توافق ادامه دارد. پرسپولیسی ها به سعید گفته اند که به دلیل تحریم ها و مشکلات پرداخت پول از ایران، باید خودش پول رضایت نامه را پرداخت کند و پس از امضای قرارداد با پرسپولیس، این باشگاه پول رضایت نامه را به قرارداد سعید اضافه می کند.

با وجود اینکه همه از مذاکرات پرسپولیس، استقلال و سپاهان با عزت اللهی خبر دارند، درویش مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد به دلیل عقد قرارداد با باشگاه دانمارکی نمی توانند با این بازیکن مذاکره رسمی کنند. این در حالی است که طبق قوانین فیفا وقتی بازیکنی 6 ماه از قراردادش باقی مانده است می تواند با هر باشگاهی که دوست دارد مذاکره کند و حتی برای 6 ماه آینده قرارداد ببندد. بنابراین مذاکره عزت اللهی با هر باشگاه داخلی و خارجی کاملا قانونی است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید