بمب نقل و انتقالات پرسپولیس با ستاره بیگانه منفجر شد

یحیی گل محمدی با توجه به فشارهای فصل پیش رو از مدیران باشگاه پرسپولیس خواست خط حمله پایتخت را تقویت کنند و در این زمینه با توجه به اینکه مهاجم مورد نظر گل محمدی جزو گزینه های داخلی نیست، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس. پرسپولیس برای فصل جدید یک مهاجم تمام کننده خارجی درخواست کرد تا به لیست پرسپولیس اضافه شود. در این زمینه مدیران باشگاه پرسپولیس رایزنی های خود را آغاز کرده اند و گفته می شود تا سقف یک میلیون و 500 هزار دلار برای جذب مهاجم خارجی در نظر گرفته اند.

عبدالرزاق حمدالله، عمر السوما و ایمن حسین بازیکنانی بودند که نامشان در روزهای اخیر در حول و حوش ترکیب پرسپولیس تهران مطرح شده است اما به نظر می رسد اولویت اصلی پرسپولیس در جذب مهاجم خارجی یک بازیکن دیگر و مدیران باشگاه باشد. چراغ ها را از طریق خاموش کرده اند در روزهای اخیر مذاکرات خود را با مهاجم سابق تیم های معروفی مانند اینترمیلان، منچسترسیتی و فیورنتینا آغاز کرده اند و احتمال اینکه قرمزها در بازار نقل و انتقالات بمب بریزند!

سرنوشت Leucadia در انتظار Juvotich است؟

مدیران باشگاه پرسپولیس برای جذب استفان یووتیچ نامه رسمی به این مهاجم 33 ساله مونته نگرو ارسال کردند. یووتیچ در فصل گذشته در تیم هرتابرلین حضور داشت که با این تیم به بوندسلیگا 2 سقوط کرد و نتوانست روزهای خوبی را در این تیم آلمانی سپری کند. پس از سقوط هرتابرلین به بوندسلیگا 2، حالا شایعه شده که یووتیچ به عنوان بازیکن آزاد به دنبال مقصد جدیدی برای فوتبالش است و پیشنهادی از پرسپولیس دریافت کرده است.

پرسپولیسی ها فصل گذشته نیز به دنبال جذب یک مهاجم فارغ التحصیل بودند و در حالی که نام های مختلفی به گوش می رسید سرانجام مذاکرات محرمانه پایتخت با یورگن لوکادیا مشخص شد و این مهاجم باتجربه که در آلمان در بوخوم حضور داشت با شاگردان قرارداد بست.یحیی گل محمدی اضافه شد و توانست در 9 بازی 6 گل برای سرخپوشان به ثمر برساند و عملکرد خیره کننده ای از خود به جای بگذارد. اگرچه مشکلات منجر به جدایی لوکادیا شد، اما هواداران پرسپولیس امیدوارند روند جذب یووتیچ همانند روند خرید لوکادیا باشد و این ستاره باتجربه فصل آینده در جمع شاگردان یحیی گل محمدی حضور داشته باشد.

استفان یوتیچ که سابقه بازی در تیم های ملی صربستان را در کارنامه دارد، سابقه درخشانی در تیم ملی مونته نگرو داشته و جدا از تجربه کاپیتانی در عرصه ملی، در 68 بازی 31 گل به ثمر رسانده است. تیم ملی مونته نگرو داستان خودش را دارد. یوتیچ بیشترین بازی را در دوران باشگاهی خود برای تیم فیورنتینا انجام داده است که موفق شد در 134 بازی برای این تیم ایتالیایی به میدان برود و 40 گل در کارنامه او دیده می شود!

یووتیچ در تیم های منچسترسیتی و اینترمیلان نیز دوران موفق و درخشانی را سپری کرد و به همراه “شهروندی ها” موفق شد قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را تجربه کند. این مهاجم باتجربه 33 ساله که این روزها مورد توجه مدیران باشگاهی پرسپولیس است، تجربه بازی در تیم هایی مانند موناکو، فرانسه و پارتیزان بلگراد را در کارنامه خود دارد.تجربه عظیمی در آستانه پیوستن به پرسپولیس است.

پرسپولیس که به حضور در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار است و قصد رویارویی با تیم های متمول عربستانی را دارد، با انتصاب ستاره سرشناس فوتبال مونته نگرو سعی در تقویت خط حمله و رفع نگرانی های کادرفنی داشته است. البته ممکن است مشکلات مالی در انتقال استفان یووتیچ به پرسپولیس تاثیر بگذارد اما مدیران این باشگاه امیدوارند پس از ارسال درخواست اولیه بتوانند با این مهاجم بلند قامت و گلزن بر سر مسائل مالی به توافق برسند و تابستان را منفجر کنند. بمب در بازار نقل و انتقالات با جذب استفان یووتیچ.

دیدگاهتان را بنویسید