پرسپولیس در نقل و انتقالات حسابی بمب منفجر می کند؟

پرسپولیس در نقل و انتقالات حسابی بمب منفجر می کند؟

تیم فوتبال پرسپولیس در روزهای اخیر ناکامی های زیادی را تجربه کرده که هنوز طعم پیروزی در سال جدید را نچشیده است و شاگردان یحیی گل محمدی حتی در یک بازی دوستانه هم ناکام مطلق بودند.

پرسپولیس در سال 1401 ابتدا در دیداری تدارکاتی مقابل شاگردان مهدی مهدوی کیا مقابل تیم امید تن شکست خورد و سپس مقابل هواداران ورزشگاه دستگردی متوقف شد. شاگردان گل محمدی در جام حذفی هم شکست خوردند و از دور رقابت ها کنار رفتند. این مشکلات باعث شد این تیم از صدر جدول رده بندی فاصله بگیرد و جام حذفی را هم از دست بدهد.

بر این اساس با توجه به اینکه هفته های پایانی لیگ می گذرد، از هم اکنون در پرسپولیس شایعاتی مبنی بر تغییر و حتی در صورت عدم کسب جام به گوش می رسد، احتمال تغییرات در کادر فنی این تیم وجود دارد که البته مدیران باشگاه به شدت تکذیب می کنند. در نهایت اما باید دید نتیجه پرسپولیس چیست.

یکی از عواملی که باعث شد پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری در این بحران فرو رود، ناکارآمدی بازیکنان جدید این تیم بود. هیچ یک از دستاوردهای پرسپولیس آنطور که بسیاری از کارشناسان پرسپولیس معتقدند عمل نکردند و آنها در این فصل به بازیکنان جدید نیاز دارند تا موفقیت های فصل گذشته خود را تکرار کنند.

از این پس نام بازیکنان در سطرهای مختلف ذکر می شود اما تاکنون نام هیچ کدام به طور قطعی مشخص نشده است. از علیرضا بیرانوند برای خط دروازه، شجاع خلیل زاده، مرتضی پورعلی، گنجی و حتی محمد حسین کنعانی زادگان برای تقویت خط دفاع، علی علیپور و پیمان بابای برای خط حمله نام برده می شود.

در حال حاضر اما برخی تلاش می کنند گزینه های خارجی خود را به کادر فنی معرفی کنند. با این حال تمرکز باشگاه روی تمدید قرارداد مهدی ترابی، احسان پهلوان و میلاد سرلک است و باید دید در نهایت باشگاه تا چه حد در جذب بازیکن موفق خواهد بود چرا که به نظر می رسد تنها راه خروج پرسپولیس جذب بازیکن باشد. افراد جدید.

دیدگاهتان را بنویسید