با مهاجم جدید پرسپولیس آشنا شوید

با مهاجم جدید پرسپولیس آشنا شوید

در شرایطی که به نظر می رسید روند بازی شاگردان یحیی نیز به ذوب آخان گره خورده و این تیم نیز مانند پیکان با دفاع چندلایه و شلوغی خط دفاعی خود قصد دارد با یک امتیاز تهران را به مقصد اصفهان ترک کند. باز هم ضربات ایستگاه A به بابا پرسپولیس رسید. به شکلی جالب و سیستماتیک، اکثر بازیکنان قرمزپوش در صحنه حاضر شدند تا یحیی را از تیرک اول به بیرون بفرستند و مدافعان حریف را به سمت خود بکشانند.

در سمت مقابل و در لحظه مناسب پاس سروش رفیعی تمام تلاش خود را کرد تا فضا را برای حمله امید عالیشاه فراهم کند و این بازیکن کوتاه قد بدون مدافع و در فضای مناسب با یک ضربه دقیق دروازه حریف را باز کند. عنوان و سه امتیاز مهم دریافت کنید. این مسابقه را به حساب تیم خود واریز کنید.

در دقیقه 68 به نظر می رسید پرسپولیس نمی تواند از دفاع فشرده ذوب آچان جدا شود و نبود یک مهاجم هدفمند در ترکیب این تیم به وضوح احساس می شد، یک ضربه ایستگاهی دیگر کار را برای شاگردان یحیی گل محمدی تمام کرد. مزیت حیاتی آنها

عیسی آل کثیر به ترکیب پرسپولیس اضافه شد و اخبار حاکی از احتمال جذب مهاجم خارجی دیگر برای پیوستن به این تیم در نیم فصل است. بدون شک یک تیم برای کسب عنوان قهرمانی به ترکیبی کامل و همه فن حریف نیاز دارد و با این شرایط رسیدن به موفقیت در بازی های سخت نیم فصل دوم سخت است. اما یحیی گل محمدی در این ماه سخت و غیرمنتظره ثابت کرد که حتی بدون یک مهاجم موثر هم می تواند در دیدارهای سخت مقابل حریفان نتیجه بگیرد و تنوع تاکتیکی آرایش پرسپولیس، استفاده از ضربات ایستگاهی و اضافه شدن بازیکنان دیگر به خط حمله. این امر آنها را به جدی ترین مدعی قهرمانی لیگ برتر تبدیل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید