با وارث مغز پرسپولیس آشنا شوید; خریدی جذاب برای یحیی

با وارث مغز پرسپولیس آشنا شوید;  خریدی جذاب برای یحیی

با پایان لیگ برتر بیست و یکم، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از این باشگاه جدا شد. حمید مطهری به عنوان سرمربی نساجی فعالیت کرد و داود فنایی و مظاهر رحیم پور به عضویت کادر فنی تیم هواداران تهران درآمدند. از سوی دیگر ننکا به عنوان مربی دروازه بان ها و لوسادا به عنوان مربی بدنساز وارد کادر فنی پرسپولیس شدند اما همچنان مربی و دستیار اول به کادر فنی یحیی گل محمدی نپیوستند.

در روزهای اخیر نام های زیادی برای عضویت در کادر فنی پرسپولیس و مربیگری در این تیم مطرح شده که هر بار این اسامی تکذیب شده و یا هیچ توافقی برای همکاری قطعی در این راستا صورت نگرفته است.

یحیی گل محمدی در تمرین روز دوشنبه پرسپولیس و در گفت و گو با خبرنگاران از معرفی و انتخاب دستیار اولش به زودی خبر داد. در این راستا یحیی گل محمدی بر سر نامی قطعی می شود و باشگاه پرسپولیس به دنبال توافق نهایی با این مربی است.

این مربی که گفته می شود رزومه ای دارد به احتمال زیاد تا پایان هفته به تهران خواهد آمد تا با امضای قرارداد رسمی با سرخپوشان کار خود را در پرسپولیس آغاز کند.

گفته می شود این مربی اروپایی و سابقه حضور در قاره سبز را دارد و اقامت در تهران و باشگاه پرسپولیس برای او تجربه جدید و جالبی محسوب می شود. باشگاه پرسپولیس در حال هماهنگی برای عقد قرارداد با این مربی است و این مربی با حضور در تهران و عقد قرارداد رسما در کادر فنی پرسپولیس شروع به کار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید