بحران رونالدو و جورجینا؛ جشن عروسی برگزار نخواهد شد

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز حداقل در شبکه های اجتماعی خود عشق بی قید و شرط به یکدیگر نشان می دهند. در واقع مستند جورجینا در نتفلیکس به نام I Am Georgina نیز همین موضوع را تایید کرد که عشق بین این زوج روز به روز قوی تر می شود.

رونالدو و جورجینا به همراه فرزندانشان در عربستان سعودی ساکن شده اند و بدون جنجال زندگی می کنند، هرچند معمولا شایعاتی مبنی بر وقوع یک بحران احتمالی بین آنها وجود دارد. آخرین خبر از تلویزیون پرتغال منتشر شده است که ادعا می کند رونالدو از جورجینا خسته شده است. طبق گزارش برنامه تلویزیونی پرتغالی Noite das Estrelas از شبکه CMTV، نشانه های بحران بین بازیکن سابق رئال مادرید و جورجینا رودریگز مشخص است. آنها در این برنامه و در چند رسانه پرتغالی دیگر اشاره می کنند که کریستیانو از نگرش جورجینا رودریگز که آنها را “دور از واقعیت”، “اجباری” و “پوچ” توصیف می کنند، خسته شده است.

کوئینتینو آریس، روانشناس برجسته شبکه تلویزیونی Noite das Estrelas، که نگرش این زوج به رویدادهای عمومی در هفته های اخیر را تجزیه و تحلیل کرد، نتایج مشخصی به دست آورد. کوئینتینو گفت: رفتار اخیر رونالدو دو چیز را نشان می دهد: اینکه زندگی شخصی او در حال حاضر خوشایند نیست و اینکه هر چه بیشتر از مادرش دولورس آویرو فاصله بگیرد، کمتر عصبانی می شود. و همه ما می دانیم که چرا او از خانواده اش دور می شود.”

دنیل ناسیمنتو، روزنامه‌نگار و یکی از شرکت‌کنندگان در این نمایش افزود: رونالدو خوشحال نیست. جورجینا تمام روزهای خود را در مرکز خرید ریاض سپری می کند و این به رونالدو خوش نمی آید. او فقط خرج می کند و خرج می کند و خرج می کند و بدترین قسمت این است که فکر می کند با کریستیانو برابری می کند. رونالدو اصلاً این را دوست ندارد.»

یکی دیگر از مجریان برنامه لئو قاهره گفت: ماه هاست که می گویم: رابطه بین آنها خوب نیست و به احتمال زیاد از هم خواهند پاشید. واقعیت این است که رونالدو از او خسته شده است. این واقعیت است. من هنوز هم می گویم که جشن عروسی برگزار نخواهد شد.

یک نفر در برنامه به دفاع از جورجینا آمد و این کسی نبود جز دوست دختر کریستیانو، فلیپا کاسترو، که بلافاصله از این زوج دفاع کرد: “من از یک منبع 100٪ موثق نقل می کنم که می گوید همه چیز بین آنها خوب است، این فقط یک شایعه و داستان است. اختراع شده توسط افرادی که طاقت دیدن جورجینا را ندارند. آنها یک زوج عاشق هستند که عشق زیادی بین آنها وجود دارد.”

دیدگاهتان را بنویسید