قانون شکنی رونالدو و جورجینا در عربستان!

به گزارش اسپورتال، کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز پس از امضای قرارداد برای کسب 5 توپ طلا با نصر، در این کشور قانون شکنی خواهند کرد.

رونالدو از زمان جدایی از منچستریونایتد قراردادی دو سال و نیم با این باشگاه عربستانی امضا کرده و در آستانه کسب رکورد 173 میلیون پوند در فصل است. او اوایل این هفته به ریاض، پایتخت عربستان سعودی رفت و رسماً به عنوان بزرگترین خرید النصر معرفی شد.

در این مراسم خانواده رونالدو نیز به ورزشگاه آورده شدند.

هیچ صحبتی در مورد محل زندگی این زوج در عربستان سعودی وجود ندارد، اما رونالدو و جورجینا اگر با هم در عربستان زندگی می کردند، قوانین این کشور را زیر پا می گذاشتند.

در عربستان سعودی، زندگی در یک خانواده بدون ازدواج رسمی غیرقانونی است. رونالدو و جورجینا در سال 2016 زمانی که او در یک فروشگاه گوچی در مادرید کار می کرد آشنا شدند و اکنون دو فرزند به نام های بلا و آلانا دارند.

رونالدو گفته است که می‌خواهد در آینده با جورجینا ازدواج کند و به پیر مورگان گفته است که هر دوی آنها “لیاقت” او را دارند.

در رابطه با این موضوع دو وکیل سعودی در گفتگویی اعلام کردند که هر دو انتظار دارند مسئولان مربوطه رونالدو را از این قانون مستثنی کنند و او به راحتی در کنار خانواده خود در عربستان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید