نباید اجازه داد برخی افراد با قانون شکنی به مراکز تجاری بدنام کنند


ساعت: 14:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917793

حجت الاسلام حسینی با حضور در مرکز دیپلماسی بروجرد گفت: نباید اجازه داد برخی با قانون شکنی به مراکز خرید بدنام کنند، ما می خواهیم به حل مشکل کمک کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی با حضور در مرکز دیپلماسی بروجرد اظهار داشت: یکی از جنگ های امروز ما جنگ اقتصادی است و اگر فردی بتواند در سنگر اقتصادی زحمت بکشد و کار کند، هر چند برای آن تلاش کند. خودش شریک ارزشمندی برای کشور است

وی افزود: یکی از مجتمع های تجاری بروجرد مرکز دیپلمات است که در این شهر راه اندازی شده و خانواده های زیادی از طریق کسب و کار در این مجتمع امور خود را سپری می کنند اما یادمان باشد که ما مسلمان هستیم و کشور ما کشوری انقلابی است که ایران پیشنهاد زیادی داده است. شهدا برای حفظ ارزش های دینی

امام جمعه بروجر گفت: دین به هیچکس ضرر نمی رساند و هر چه دارد منفعت دارد، اگر انسان دین را بفهمد و دستورات آن را اجرا کند قطعا در مسیر سعادت قرار می گیرد زیرا آنچه قرآن می گوید مطابق فطرت انسان است. و در دین ما این یک موضوع متعارض است ما عقل و منطق و ماهیت نداریم.

وی گفت: اگر دین را به خوبی درک کنیم و بتوانیم آن را اجرا کنیم موفق می شویم، البته برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید همه تلاش کنند چرا که تمدن اسلامی آرزوی دیرینه انبیا بوده است. آنان در معاد و انسان دوستی سرآمدند و قابل مقایسه با دیگران نیستند و از این جهت زمینه ساز ظهور خود شدند.

وی گفت: به لطف خداوند به هر شبهه ای پاسخ منطقی داریم و در این زمینه اگر کسی سوالی داشته باشد از صمیم قلب پاسخ می دهیم.

حجت الاسلام حسینی گفت: این مجموعه امتیازی برای شهرستان است اما رعایت حجاب در همه مکان ها ضروری است و به افرادی که بی حجاب هستند تذکر داده شود زیرا ما مسلمان هستیم.

وی با بیان اینکه جنایات آمریکا زیاد است و صدها کتاب می توان درباره جنایات آنها نوشت، تصریح کرد: دشمنان ما به ویژه آمریکا و اسرائیل تاریخ سیاهی دارند و در رسانه های آمریکایی می نویسند که سالانه بیش از هزار نفر به دست آنها کشته می شوند. پلیس .آنها در آمریکا کشته می شوند و شرایطشان اینطور است، اما وقتی یکی دو جوان بی گناه را می کشد و آن دو جوان کشته می شوند و حالا آن قاتل اعدام می شود، می گویند حقوق بشر ضایع شده است.

امام جمعه بروججار تصریح کرد: درست است که در بحث اقتصادی مشکل داریم و مشکل دیگر ضعف حکمرانی است، اما در ابعاد دیگر پیشرفت زیادی داشته ایم و این تحولات دشمن را نگران کرده و به همین دلیل افراد مفسد را به خدمت گرفته اند. برخی دیگر دروغ گفتند و فکر می کنند با این حرکت ها نظام سقوط می کند.

وی افزود: در اوایل انقلاب جمهوری اسلامی ایران تنها بود و گروه های زیادی برای حمله به انقلاب تشکیل شد، اما شکست خوردند و امروز جبهه مقاومت دینا با اقتدار بیشتری به کار خود ادامه می دهد و چگونه می خواهند. به جبهه مقاومت حمله کن؟» «آنها بهتر می دانند که جبهه مقاومت روز به روز قوی تر می شود.

حجت الاسلام حسینی گفت: امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست، اما اینکه عده ای بی حجاب هستند، می دانند خلاف قانون است و با آنها برخورد می شود، نباید اجازه دهیم. برخی افراد به این مراکز تهمت قانون شکنی می گویند و ما می خواهیم به حل مشکل کمک کنیم.

به گزارش سفیرافلاک، طی روزهای اخیر فیلم ها و عکس هایی از مرکز خرید دیپلمات سنتر بروجرد در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد هنجارشکنی و برهنگی در این مجموعه وجود دارد که مورد انتقاد گروه های مختلف قرار گرفت و خواستار پیگیری آن شدند. مسئولین این شهر برای جلوگیری از هنجارشکنان بودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید